tisdag 25 oktober 2011

Allmogeskåp ~ Rustic cabinet

I samband med rensandet i källaren dyket det upp saker som jag inser att jag inte kan behålla, trots att jag gärna vill... Därför kommer jag till helgen att lägga ut lite nya varor på Vintage Collection. Bland annat det här gamla fina allmogeskåpet i hörnmodell.

Det är rustikt och samtidigt lite "gulligt", jag tycker det är jättecharmigt! Det är 95 cm högt och 55 cm brett.


Ha det så gott, hoppas att ni har lika sköna soliga höstdagar som vi!

Kram
Mia
-

20 kommentarer:

Anonym sa...

This cabinet is absolutely gorgeous! Have a great day! Xoxoxo ~Ashley

Sea Angels sa...

Yes fab cupboard .. and it is also nice to clear out and have a change xxx
Lynn xx

Vintage House sa...

Hej
ett mycket vackert skåp , men tyvärr får man inte plats med allt fast man vill...
ha en skön kväll
kram
sandra

Mys och hemtrevnad sa...

ljuvligt skåp du visar...vill ha men kan inte köpa just nu...tyvärr...kramis semlan

Weisser Traum sa...

soooo schön deine fotos mit den alten möbeln.
liebe es wenn sie so verwittert sind.
grüässli daniela

linnea-maria sa...

Oj oj. Jag kan tänka mig hur svårt det är att göra sig av med en sådan sak. Det är såå vackert!! (vill haaa). Kram /Therese

john sa...

yes we also have nice sunny autumn day...lovely cupboard, unusual and very cute...have a nice day
Gail x

Stina sa...

Vackert! Kram Stina

Dorthe ♥ sa...

Hej Mia!
Så underbara bilder du visar....precis som vanligt!

Kram/Dorthe

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!! Ja det skåpet hade jag kunnat tänkt mig c",)
Ska följa med vidare på vad du har till salu, Klem Anna

Qra Domowa sa...

jest piękna....i narożna:))

Unknown sa...

i can't understan what you wrote but i can see you wonderful immages.....you rpottery are greatfyul...all the details are particular and nice. kisses
simona

Maria sa...

Nu blev jag kär ♥ Tänkte precis på ett sådant skåp häromdagen. Får kolla upp om det är rätt storlek. Kan vara lite stort kanske. Inväntar det på sin sida och får titta på vad du skall ha för det. Mäta mäta så får vi se. Kram Maria

Lev Vackert sa...

Titta gärna in hos oss och var med och tävla! KRAM Petra o Ingela

Fiffiga Systrar sa...

Vilket fint skåp! Lyckliga den som blir ägare av det! Det är svårt att göra sig av med sådant men en lyx att ha så många fina saker att man inte får plats med dem. Vi har en hel loge full med alla våra auktionsfynd... undrar var vi ska placera alla dem. Men som sagt! Härligt att ha dem! Njut av det! :-)

Lycka till med försäljningen!

Kram Emelie och Elin

Designe sa...

OJ, så fint! Lär ju bli budgivning där! :) Kram

LOPPISLIV sa...

Jättecharmigt skåp, ja så är det ju...man samlar på sig möbler och saker och allt får inte plats, då får man försöka sälja av lite :-)) Du lär inte få några problem att bli av med ditt hörnskåp, det är ju såååå fint!! Kan du verkligen skiljas från det??? hihiii
Så fint med din samling kannor i förra inlägget. Kraaaam Paula

Petra-Lantlig Charm sa...

Det var verkligen en liten godbit, såå vackert!! I somras ringde jag på ett liknande men det var redan sålt trots en timme bara hade gått på annonsen!

Lycka till med försäljningen och ha en skön fredag kväll!

Kram Petra

Anci sa...

Underbart skåp ! Jag vill ha det !! Vad kostar det ?

Kram
Anci

Tinas bo sa...

Underbart skåp!!
Skulle jag inte kunna skilja mig ifrån!!
Härliga bilder som vanligt!!

Kramis Tina