onsdag 1 februari 2012

Vinnare ~ Winner

Första februari, det känns bra..! Även om våren tillfälligt har tagit en paus, och vintern slagit till, så är det ljust ute och solen värmer till och med litegrann...
De avklippta pelargonskotten har suttit i ett glas vatten ett par veckor för att få rötter. Snart är det dags att plantera de små sticklingarna.

Jag har ju haft en utlottning, och en vinnare har dragits!
Den som vann en Dolce Gusto Piccolo från whiteaway.se är...



Stort Grattis Malin!

Ha en fortsatt fin vecka, så syns vi kanske på fredag igen.
Då kan jag nog visa min virkade väska, för den är så gott som klar!

Sedan var det flera som tyckte att våran middag lät god :) så recept på kycklingköttbullarna kommer i nästa inlägg också...

Kram
Mia
-

20 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Grattis Malin! Attans att d inte va jag ;) ska bli spännande o se väskan o dom små sticklingarna kanske? Kramisar

Malin`s Diner sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
idémakeriet sa...

Grattis till vinnaren.
Vilken mysig foto du har tagit fru Blanka.
Nu blir man riktig sugen på våren när jag ser dina pelargonsticklingar.
Varmaste kramen på dig.
Gerda

Malin`s Diner sa...

Åh, så glad jag blev! Sitter och hoppar i soffan av glädje! Tack!!!!

Kram Malin

A Cozy Cottage in the City sa...

Happy February to you! Wishing you a most lovely day! :) Just letting you know that I'm having a Vintage Inspired Valentine's Day giveaway I'm my page {French, Victorian, Shabby Chic}, and invite you to enter if you are interested. Have a blessed day!


XOXO's,
Jessie

acozycottageinthecity.blogspot.com

Rummet för välbefinnande sa...

Så underbart foto Mia. Blir alldeles knäsvag...

Ska egentligen gå och lägga mig för jag ska på kulturfrukost imorgon bitti - tidigt, tidigt. Men, så såg jag ditt inlägg när jag skulle stänga ner datorn också blev jag så inspirerad av fotot så jag orkade inte låta bli att skriva lite.

Tänk att vi närmar oss våren för varje dag som går. Visst är det väl härligt?!?!...

Kram min vän

Eddan sa...

Grattis till vinnaren :-)!

Kram

Helena, The Swenglish Home sa...

Mmmmums vilken sommardoftande bild du bjuder på! Väldigt mysig bild i förra inlägget också, trots att jag inte tycker om vitlök egentligen (men de är vackra att titta på! :-).

Gratulerar till vinnaren, och hurra för att vi är inne i februari, en månad närmare våren!

Stor kram till dig och hoppas att du mår gott.

Helena

Anci sa...

Grattis till vinnaren !
Din bild ger mig vårkänslor.

Kram
Anci

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Grattis till din vinnare... Oh vilken lycka för henne :)
Underbar bild...
Ha en fin dag.
Stor kram
Jessica

camilla sa...

Åh for et herlig bilde!!
Ha en fin dag!
Camilla:)

Vintage House sa...

Hej
så vacker bild...
ha en fantastisk dag
kram
sandra

gamla skolan sa...

Grattis till vinnaren !
Så vacker bild på Mårbackan .
Kramar // Susanne ♥

Rozmeen sa...

Congrats to the winner.

xoxo Rozmeen

LOVE YOUR BLOG!!!

Anonym sa...

GRATTIS vinnaren Malin!

Härlig bild som får mig att längta ännu mer till till våren! Gillar inte alls detta bakslag men är inte förvånad:(( Februari kallas för inte vintermånaden. Det är iaf ljusare och tidigare har solen värmt men i dag var det riktigt kallt och bistert när jag var på min power walking tur. Såg ut som en snögumma när jag kom hem.

Vinterkram Renate

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det skönt med ny månad,lite närmare våren och den ljusare årstiden. Men det har faktiskt varit riktigt fina dagar nu med både pulkabacken och skridskor på sjön.
Fina med dina pellisar! Minafick flytta in från glasverandan nu när tempen gick under - minus 10så nu värmer de sig i vardagsrummet ett tag.

Ha en fin helg Mia! Kramar!

Marie sa...

Underbart vacker bild Mia, så ljuvligt med pelargonerna.

Ha en trevlig helg!
Kramar Marie

Bleudelavande sa...

I love the colour of that geranium!!! It's so cute!!!!
Nice weekend to you.

Mamma C sa...

Grattis till vinnaren.
Ha en trevlig helg.
Kram Mamma C

Frøken Anker sa...

Tillykke til vinderen.
Vi har det smukkeste soldskin i dag. Men koldt. I nat var der minus 14, lige nu er der minus 6! Men solen skinner... dejligt :-)

Hav en dejlig helg
Kram