måndag 13 februari 2012

Utlottning ♥ Giveaway

I morgon är det Alla Hjärtans Dag och då passar det extra bra med en liten utlottning, tycker jag.

Jag har nöjet att få lotta ut 5 härliga KIT från NIVEA till er läsare!

Kitet består av en­ jättefin NIVEA Creme (Limited edition), samt ett pussvänligt läppcerat, NIVEA Lip Care.

Vill du vara med i utlottningen så skriv bara en kommentar till detta inlägg!
Vinnarna dras nu på söndag klockan 21:00 och meddelas direkt via e-mail.

Arbetet med köksskåpet går vidare och det blir ett stooort skåp! Tänk vad mycket porslin det kan fylla :)
Nu drömmer jag om att hitta en stor cremefärgad soppterrin som kan stå på översta hyllan som en kronjuvel...

Ha en jättefin vecka!
Kram
Mia
-

65 kommentarer:

It's me sa...

This is nice....am i the first one??..please may i count in ????...lovely valentine day darling...hugs from me...xxx...love !!

Emma sa...

Jag vill vara med :)

Dronninghuset sa...

heisann ,-)
slenger meg på.
nyttige produkter dette.

ha en fin uke,
klem TOVE

Nyanser av vitt sa...

Hej Mia
Jag är gärna med i din utlottning.
Sköt om dig
kram Agneta

Eddan sa...

Vilken fin burk :-)! Jag är gärna med och prövar lyckan. Nivea har ju dessutom jättebra produkter.

Kram från Anette

Malin`s Diner sa...

Älskar tävlingar och hoppas även den här gången på tur!

Kram Malin

monikanen sa...

Jag vill vara med:)

Kramen Monica

Sofi sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar!
Kram Sofi

Vita små hjärtan sa...

Jag vill gärna pröva lyckan!!!
Kram Agnetha

Anette sa...

Jag tävlar gärna med dig =)

Önska mig lycka till nu

Kramar @nette

Anneli sa...

Givetvis vill jag vara med i din fina utlottning.

Hoppas nu på lite tur gör jag.

Kram till dig,
Anneli.

Mamma C sa...

Såklart jag vill vara med i din utlottning.
Ha en bra vecka.
Kram Mamma C

Johanna Stålros sa...

Här sitter jag förkyld och toknarig om läpparna och hittar inget läpsyl här hemma...och så visar du detta. Gissa om jag vill vara med och vinna- JA!!!

Unknown sa...

oh da mache ich sehr gerne mit ! Liebe Grüße von Kathrin

Unknown sa...

Hej Mia! Är gärna med på utlottningen! Har så grymt torr hud och läppar! Så produkterna från Nivea skulle sitta som en smeck!

Spännade med skåpet!!

Kram kram Anna

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Jag är gärna med i din utlottning :) Ha en fin vecka,
Kram Tilda

Linda Carswell sa...

Such a lovely gift, I would love to be included please.

Happy St. Valentines Day!!

Carina sa...

Hej Mia!
Jag vill självklart vara med i utlottningen.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Fint o Fult sa...

Hej, vill jättegärna vara med i din utlottning, läppcerat går ju liksom inte att leva utan så här års, så dessa produkter vore finfint att vinna! Hoppas på lite tur :)
Monica

Julie sa...

Hi Mia - it was so cool to see the Nivea on your blog. It reminds me of childhood. We always used it when we were kids. Nice memory.

WinnibriggsHouse sa...

Hope I am not too late, this is a great giveaway. Have a good week and hope you get the cupboard finished.

Ninnis sa...

Jag är gärna med. Mjuka läppar behövs så man varje dag kan pussa på "gubben"...=)

Ha det bra!

Kram Ninni

SWEDISH HOUSE sa...

Hello Mia!
Would love to be included in your giveaway!
Tack sa mycket
LOVE PEACE enJOY!
Julie
x

Malin's Hus sa...

Räkna med mig! Ha en riktigt go dag!!!!!! Kram

STENLYCKA sa...

En stor varm Allahjärtans-kram till dig!
Önskar att din dag kommer att fyllas med kärlek, glädje och många geléhjärtan!
Raina

mysiga heestrand sa...

Jag är gärna med och deltar i tävlingen. Önskar dig en fin Alla Hjärtans dag
Kram Marita i Heestrand

Anonym sa...

Åååh, vad spännande!
Jag vill gärna pröva lyckan!
Lycka till med skåpet, ser fram emot bilder!

MVH
Carin (cfunseth(a)hotmail.com

Jenny - Hugos mamma sa...

Jag skriver en liten kommentar, vill gärna vara med i utlottningen!:)

gamla skolan sa...

Jag är med ! Önskar dig en riktigt fin allahjärtansdag vännen ♥
// Susanne

Cassandra sa...

Såklart jag är med och hoppas på vinst :)
Ha en underbar alla <3 dag!

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se

idémakeriet sa...

Jag ville bara kika in för att önska dig en härlig hjärtans dag.
Tack för alla söta ord du lämnar hos mig.
Fet kram Gerda

LissasVita sa...

Önskar dig en fin dag! Kramen Lisbeth

Sofia sa...

Hejsan!
Kart att jag vill vara med!
Kram kram
Sofia
( har också en liten tävling, kika in om du har lust. )

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, tack för en fin blogg!
Veronica :)

ostman.veronica@gmail.com

Raffaella sa...

I'd like to be included in your giveaway too!

Happy St Valentine Day!

Kram och ha en fin dag!

Raffaella

Anonym sa...

Jag är gärna med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med med en lott
på chans att vinna mjukgörande pott/kicki
vartomtsnabelahotmail.com

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Jag vill verkligen vara med i din underbara utlottning.
Passar på att önska dig en riktigt härlig Alla hjärtans Dag.
Kram kram i massor!
Jessica

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävla.
Önskar din en fin alla hjärtans dag!!!

Ingela
imoolsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

linnea-maria sa...

Hej Jag vill inte vinna något men jag vill önska dig en trevlig Alla hjärtans dag. Kram ♥

camilla sa...

Jeg vil gjerne være med!:)
Ha en fin valentinsdag!:)
God klem:)

Min stil sa...

Tar ett lodd og krysser fingrene.
Ha en fin fin kveld videre.
:) Susanne

Anonym sa...

Klart jag vill vinna!

Många ♥♥♥♥♥♥ från Cattis

kråke sa...

Ett hjärta till dig fina mia på alla hjärtans dag och jag är gärna med och tävlar:))

kram kråke

Anonym sa...

I love NIVEA and your blog Anna.
Is beautifull.
With love
Marta.
ridzonovam@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, Nivea är ett bra märke.

Micke
Hejelihejhej@hotmail.se

Agnes och Vendela sa...

Jag är med!
Härliga NIVEA ♥
Kram Agneta

ahle sa...

Jag är också så gärna med i utlottningen. Nivea är ju härlig.

Anonym sa...

Nivea rules.
Hoppas på litta tur.

Paul
e-mail: anxiety_@hotmail.se

La Liz sa...

Your blog is beautiful. I love NIVEA too. Thank you!

Märta sa...

Härligt med Nivea så jag hänger gärna med!
Kram! Märta

LOPPISLIV sa...

Hej Mia! Nivea gillar jag så absolut vill jag vara med och tävla :-))

Kraaaam Paula

Anders sa...

Jag e med :-) Skulle vilja vinna de till min flickvän. Hon e värd bra hudvård och få vårda sina pussvänliga läppar med ett pussvänligt cerat.
Jag använder också Niveas creme, men har inget hjärta på min burk ;)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tar 1 lott!

Gulligt med hjärtat på burken!

Kram
Renate
wretefelt@hotmail.com

Linnea sa...

Klart man vill vara med och tävla, så då får man hoppas att man har tur.

Vita hjärtan sa...

Ja tack :) Skulle mina torra läppar behöva!!

Kram Annemari

Charlotta sa...

Vill ha! :)

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar, kul!
Tack för en mysig blogg med fina och inspirerande bilder!
Med vänliga hälsningar
Erika, erikanorberg80@yahoo.com

tiiti66 sa...

Jag är också med!
teijadotlentoatelisanetdotfi

Margareta sa...

Jag vill också vara med i utlottningen såklart.
Kram Margareta

ensu sa...

Jag vill också ännu vara med i utlottningen. Hoppas att man har tur..
ennidotahlforsatelisanetdotfi

Vintagepia sa...

Kjære Mia !!

Klart eg vil være mæ å tævle...litt træg i avtrækkarn mæn be`re sæin æinn aldri...hihi :o) Nivea sine produkta har æi nydeli` lokt og hud`n bli mjuk og go` så bruke å kjøpe Nivea sin lipsyl/lipbalsam.
Dæ går uinna i dæ likkje rø`e huse`i skogen og...gubben og go`pia e næst`n færddi` mæ å lægge furugolve på romme hennes...vi e og færddi` mæ å lægge furugolve på soveromme vårres...dæ e fantastisk varmt og nydeli` å gå på...no væinte vi bære på at lut`n og dæinn pigmenterte olja skal komme tell byggeførrætninga sånn at vi får behaindla dæ samt at dæinn nye sænga skal ankomme møbelførrætninga sånn at vi får hæinta dæinn...gle`r meg som en onge!! Eg har og malt skrivebor`e og sænga tell go`pia mæ antikk-kvit maling...syns dæ blæi fantastisk mæ dæinn varme kvitnyangs`n !!
Håpe mai`n din bli fort fresk og rask...imæillomti`a får du snekkre og male...hihi :o)
Ha æi fantastik vekka så blogges vi...klæm fra dæ likkje rø`e huse`i skogen...Vintagepia

Ellinor sa...

Oj, det var verkligen i sista minuten!
Nu hoppas jag på tur!
/Ellinor

Monika O-sson sa...

Hur har jag kunnat missa. Nu är jag nog ute på hal is i sista minuten.
Jag är gärna med i din utlottning, Mia.
Varm vinterhälsning från Norr!
Monika O-sson
E-Mail: empty_heart@live.se