söndag 21 april 2013

Vilken helg! ~ What a weekend!

Helgen i Skåne, närmare bestämt i Harlösa och Mor Ágústas garage har varit så rolig..! Det var ett härligt och glatt gäng som träffades igår och njöt av strålande sol och en underbar brocante (marknad).
Jag känner mig lite trött men samtidigt lycklig och dessutom full av inspiration :-)
Detta collage får visa lite av helgens innehåll, så kommer nya bilder i veckan på mina inköp och lite annat smått och gott. 

Kram och ha en riktigt skön söndagskväll! 
Här skall grillen strax fram och det skall bli riktigt gott! Nu skall jag ut och njuta lite av eftermiddagssolen. 

Mia
-

18 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Låter härligt.Ser såfint ut.Kul att få se mer bilder sen :)
Tack för det goa receptet . Drt tillagades igår. Mums !
Är det ok om jag lägger ut ditt nam på min blogg och lönkar till dig ?
Får jag lägga ut receptet? :)

och så klart Länka till dig ? :)

Ha en skön söndag eftdrmiddag/kväll.
Ljuvligt är det nu ¡
Vi har också Njutit.
Kram.på dig

Frida sa...

Åh, ni ser ut att ha haft det jätte härligt :) Förstår att du är trött efter en sådan fullspäckad helg.
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Frida

Unknown sa...

Å så fantastiske bilder :)
Herlige inspirasjon fra slike bilder!

Ønsker deg en flott uke :) klem

Jennys Vita Villervalla sa...

Vad underbart! Och vilken lycka att solen sken på er!
Kul att få se vad du har fyndat sen!
Ha en skön söndagskväll!
Kram
Jenny

espenavarro sa...

Me encanta la foto que has hecho, podrías explicarme que es ese sistema de luces de la penúltima foto, es una barra con bombillas? La otra pregunta es sobre las cortinas, son volantes o apliques de encjae? gracias

I love the picture you did, could you explain which is the lighting system of the penultimate photo, is a bar with light bulbs? The other question is about the curtains are ruffles or lace appliques? thanks

Susanne sa...

Åh vad det ser fint och mysigt ut! Hade ju tänkt titta dit men ett kalas med sen inbjudan dök upp : ( Det får bli ett senare besök : )

FETS A CAPRITX sa...

BONITAS IMAGENES!!!!

Rummet för välbefinnande sa...

Jaaaa, jag fullkomligt bubblar av energi och inspiration Mia. Vilka dagar vi haft! TACK!!!!!

Anonym sa...

Høres ut som en herlig helg og for noen nydelige bilder med masse fantastiske skatter:)
Ønsker deg en herlgi uke
Klem Merete

Gabriella sa...

Så roligt, vad härligt! Och underbart att få ta fram grillen, gott=)
Kram

rosvikslyckan sa...

Vilka mysiga och inspirerande bilder!
Ni verkar ha haft det superhärligt!

kram Jenny

AnaCristina sa...

I loved the bathroom!!

LantlivsAnette sa...

Ohh vilka fina bilder !!Jag kan bara tänka mig hur ljuvligt ni har haft det..
Kraaam Anette

Hajan sa...

Lilla vännen, vilket fint
fotomontage Du gjort hem ifrån ditt.

Jättefint och vackert blev det-
Bamsekram från Mig

Armazém Home sa...

Eu fiquei encantada com seu blog, parabéns, sou do Brasil,também tenho um blog, se puder de uma passadinha lá. Um abraço do:
http://natalparasonhar.blogspot.com.br/

KuriÅsa sa...

Men hjälp så fina saker du köpt!! Den marknaden måste varit som att man dött och kommit till himlen:)
Kram
Åsa

LissasVita sa...

Så härliga bilder..ville varit där...!! Kramen Lisbeth

Unknown sa...

Uwielbiam Twoje zdjęcia!Są bardzo inspirujące:)