fredag 19 april 2013

Fantastiska fredag ~ Fabulous Friday

Fredagar är väl nästan alltid förknippade med ett stort leende, eller vad tycker ni? Idag är leendet extra stort för idag skall jag och Mia ut på äventyr! Vi skall åka till vår fina vän Goa i Skåne, för i morgon är det dags för en härlig marknad i Mor Ágústas Garage (kolla tidigare inlägg för detaljer) 

Kanske det blir ett inlägg under helgen, om jag kan mobilblogga från min iPad eller iPhone... och om jag kommer på ett nät där ute på den skånska landsbygden ;-) I alla fall kommer jag att lägga ut bilder på min Instagram, det vet jag med säkerhet :-)


Nu måste jag sätta full fart, det är mycket som skall göras innan vi styr söderut!

Kram och ha en riktigt fin fredag!
Mia
-

18 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du ! :)

Så Kul ! :)
Oj vad jag också vill....bara jag inte skulle jobba och en kaninbur snickras ;)

Men vill gärna ser bilder ! Snart är det Ju Maries Loppis iallafall.

Ha nu en riktigt God Helg ! :)

En varm kram från mig och visst har öven jag ett Lende på läpparna ! :)

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Nämen gud så mysigt och härligt det låter !!!!
Njut av dagen !!

Kraaam Anette

Spets och Silver sa...

Jag och vänninan Christina ser också så mycket fram emot att få besöka Goa och hennes butik. Blir premiär för oss.
Kram Nette

junhe sa...

Låter som en mysig butik =) tack för tipset!
Kram junhe

Ingun sa...

Åhhh....så vakre bilder. God helg!

Rummet för välbefinnande sa...

Ja nu är vi redo för äventyr igen....
Tjohooooo :)
Kram

Jennys Vita Villervalla sa...

Vad härligt!
Önskar er en toppenhelg med mycket sol och många skratt!
Jag var hos Gua och hennes underbara affär i påskas.
Hälsa henne så gott från mig!
Kramar
Jenny

Meta sa...

vad fin färg det är på rosen. den skulle jag vilja ha i min rabatt.
Ha en mycket trevlig helg Hos Goa.
Kram Meta

KuriÅsa sa...

Lyckos dig, den marknaden lär vara nåt utöver det vanliga!
Kram Åsa

HWIT BLOGG sa...

Åhhh så roligt! Vill också åka!
Hoppas du hittar en massa fint och ha en trevlig resa...

Kram,
Titti

LissasVita sa...

Önskar er båda en riktig ...Goa helg....kanske med Go -fika med!! Jobbar ju tyvärr denna gång med...Kramen Lisbeth

kråke sa...

Kramar här oxå och önskar underbar helg:))) Kan aldrig bli för mycket bloggkärlek;)))

Ha det super imorgon:))

Kråke

Gabriella sa...

Vackra bilder! Så roligt det låter, ha en fin helg!=)
Kram

Frida sa...

Vilka vackra bilder, hoppas det blev en lyckad Brocante hos Goa, ni hade tur med vädret:)
Kram Frida

Unknown sa...

Lovely and inspiring.by,by!

Anonym sa...

Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wanted
to say that I have really loved surfing around your
blog posts. After all I'll be subscribing for your feed and I hope you write once more very soon!

Also visit my blog post ... Wellness Program Whitefish Montana

Anonym sa...

He is gentlе when touching you, but can be a bit aggressive ƿresenting to thе wогld.

The tοwnsmen meet at Uncle Matthew’s home for a heated discսssion abߋut how
to handle the coming of Govеrnor Androѕ, representative of the
King. Personally, I think that "how to get a guy to marry you" is a completely
absurd title, but I have come across quite a few ɑrticles online that pertain to tҺat subject.


Also visіt my weblog: girl gets ring system buy

Anonym sa...

Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you could be
a great author.I will make sure to bookmark your blog and will eventually come back in the foreseeable future.

I want to encourage yourself to continue your great posts, have a
nice holiday weekend!

Feel free to surf to my web blog; real estate affiliate