fredag 5 april 2013

Fredagsfix ~ Friday fix

Idag har jag flyttat alla mina och Herr Blankas kläder, för att göra plats åt det projekt som jag nämnde för er i förra veckan. Jag sa inte vad projektet handlade om men det får ni snart se :-)
Innan vi startar med "Storprojektet" behöver vi i alla fall hitta en ny plats till våra kläder och därför tänkte vi bygga en walk in closet. Det skall bli skönt att få ordentlig förvaring till kläderna. Vi har nämligen använt bastun att förvara dem i fram till nu, hihi.

Solen fortsätter visa sig med sitt bästa humör och strålar lika ljuvligt idag, så egentligen kanske jag skulle passat på att vara ute och njuta i trädgården... men nu vill jag bara komma igång med projektet så jag har varit inne och röjt för fullt i stället :-)


Jag önskar er en riktigt fin helg!
Kram
Mia
-

29 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja när ivern griper tag så är det liksom inget som stoppar. Hi hi
Kram kram <3

Camillas Lantliv sa...

Ljuvlig bild vännen. Låter spännande med projekt på gång, hoppas få se sedan:). Njut av fredagen kära du. Kram Camilla <3

WinnibriggsHouse sa...

Good luck with your project, I wish we had the sunshine to make me start mine! Love that picture.

Gjuterian sa...

Trevlig helg och hoppas du hinner träffa på solen en annan dag.

Kram från Helen

tre nyanser av vitt sa...

Kul med projekt! Här är det alltid projekt på gång också, just nu är det toaletten på övervåningen som håller på att färdigställas.
Ha en skön helg
Marie

Jennys Vita Villervalla sa...

Ha en solig och fin helg!
Krak!
Jenny

Geli sa...

Good luck!
I love your kitchen dear Mia!
Happy weekend!
Hugs
Geli

Jossan sa...

Ha en underbar helg!
Kram Jossan

kråke sa...

Så ljuvligt det ser ut hos dig vännen och vad spännande med nya projekt:) Ha nu en supermysig helg:))

Kraaaaam kråke

G:a Affären sa...

Vem har tid för solen när det vankas projekt, stora eller små. Nu är jag nyfiken i en strut både på storprojektet och walk in closet bygget. Det är bra att du håller Herr Blanka igång med dina idéer.

Önskar dig en riktigt fin helg också!

Kramar
Cia

camilla sa...

du har det bare sååååå nydelig!!!:)Elsker bildene dine:):)Håper du får en nydelig helg:)Mange gode klemmer:)

HWIT BLOGG sa...

Himmel så snyggt!

Önskar dig den bästa av helger...
Titti

Gabriella sa...

Åh, underbar bild! Ser så fint ut hos dig. Och visst är det härligt med solen som skiner för fullt om dagarna, ljuvligt=)
Kram

Anonym sa...

Så spennende med prosjekt:) gleder meg til å se:)
Men for et utrolig nydelig hjem du har, er det virkelig mulig.... Aldeles vakkert og en drøm :)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Rose Garden Malevik sa...

Hej Bästaste SuperDuperMia
såååååååå du e allt lite hemlighetsfull du :)
kul med gemensamma projekt....
å missa nu inte......

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
HåkanBråkan

Inspiration i vitt sa...

Hej sötis, vilken fröjd att få ordning på alla kläder. Jag vill oxå ha ett ställe att gå in och hämta mina kläder. Så kul att få se resultatet sen när det är klart. ha en härlig helg Mia och kram på dig/Ingela.

Millas hem sa...

Åh, vad lyxigt! Vill också!=))
Ljuvliga bilder som alltid hos dig Mia. Här har vi en hel del snöhögar kvar, men igår var det fantastiskt väder. Idag har det blåst en del här. Fortfarande ganska kalla vindar. Och jag provade bikini!! Haha, hur kul är det på en skala??=))

Kram till dig

Anne sa...

How wonderful to have a walk in closet!The sun is shining her too :-)
LOVE your shelf above your door way.What a lovely way to display your white ironstone!
Happy Weekend!
xx
Anne

Anci sa...

Vill se snart !!! :)
Bilden är underbar och jag inspireras (som alltid hos dig).

Kramar
Anci

Lallbacken sa...

hej mia. vill bara önska en fin lördag :) lycka till med bygget!
/mia

Hajan sa...

skall bli roligt astt få se.
Så spännande.
kram

Frida sa...

Vacker bild Mia! En walk in closet låter inte alls dumt. Jag har bara ett skåp till mina kläder bra iof sig så får man hålla igen på klädinköpen, hihi. Bastu kan man ha till mycket:). Hoppas du fåren fin helg:) Kram Frida

Miss Maple sa...

Love the jugs over the door. Great photo! Would like to walk in and have a look in all the corners.

Annas skattkammare sa...

Såå spännande med projekt Walk in!!
Kram Anna

sagolikflora sa...

Hej! Det är guld med Walk in closet!!!! Bra överblick o ja kan inte va bättre o hitta i ;-)
Vilken alldeles underbar köksbild du bjuder på, lugn o harmoni
Kram Caroline

Anonym sa...

Una casa da songo!
a presto
un bacio
Sara

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå LillBlanka, oj så fint du har det, skitsnygg svart lampa och ditt kök är ju bara gudagott vackert!!!!!

Burlap Luxe sa...

Love your look, and passionate over your whites.

Keep inspiring your grace nd beauty.

Xox
Doré

Jeane M. sa...

Wonderful! Love the pitchers at the top and all these lovely whites. Got my eye on your next posts.