tisdag 25 december 2012

Juldagen ~ Christmas Day

Hoppas att ni hade en riktigt fin julafton igår. Vi hade en lugn dag med god mat, fina klappar och mycket mys!
Precis så som jag tycker att julafton skall vara :-) 


I morse var det extra skönt med yogan, för jag utförde den på yogamattan som jag fick av Herr Blanka i julklapp. Mattan gjorde nog susen för jag klarade nästan skorpionen* på den (!) *Underarmstående med benen böjda ner mot huvudet.

Efter yogan har jag myst vidare, med en stor kopp te och en ny bok i fåtöljen vid brasan. Herr Blanka passar på att ta en tur med de nya skidorna innan snön smälter bort. Jag skall nog gå ut efter maten och göra lite snöänglar och bygga en snölykta :-)

Jag önskar er en fortsatt fin julhelg!
Kram
Mia
-

22 kommentarer:

It's me sa...

Merry merry Xmas darling.....love from me ...enjoy these days.....thanks for your friendship.....love you ...Ria...xxx...

*
**
***
****
*****
*******
*********
*
*

Unknown sa...

God fortsättning!

Kram Catta

hemma hos lilla mej sa...

God förtsättning.Varma Kramar Rita ♥

Geli sa...

Hello Mia! Enjoy the lazy days! With love, Geli

Frida sa...

Låter som en härlig julhelg. God fortsättning!
Kram Frida

Nyanser av vitt sa...

Så var vår jul också. Förutom yogamattan då....inget för en gammal stel handbollspelare :O)
Stor KRAM
Agneta

Marita sa...

Härlig när julen blir så underbar som man hoppats! Härliga bilder du visar! Du, jag har provat och gjort papperstjärnor efter att ha blivit inspirerad av dig! Och tusan vad kul det är!!! Det går ju liksom inte att sluta!
Ha nu en underbar fortsättning på julen!
Kram, Marita

Vida sa...

god fortsättning på helgen fina du..och vad spännande det låter med Yogan..börjar en kurs i mittan av januari för att lära mej mer;))

Vidanjuteravdagenkram

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning.
kram
Hanna

Gabriella sa...

Tack ska du ha!
Så vackert på din bild.
Det låter som underbart härliga dagar, som det ska vara=) Här har det också varit en avkopplande dag med mycket mys. Hoppas du får fortsatta fina dagar!
Kram

Linda sa...

Merry Christmas to you have fun.

Hug Linda

Anna sa...

Vad skönt!
Jag har också tagit det lugnt igår och idag.
God fortsättning!

Kram Anna - Mitt hus på landet

Mamma C sa...

Önskar dig en riktig skön och god fortsättning.
Kram Mamma C

Bohemian sa...

A very Merry Christmas from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Frøken Anker sa...

Yoga - en god idé! God tur i sneen.

Du og din familie ønskes nogle skønne juledage
Birgitte

Jes/Vita villa vila sa...

Finaste lilla blanka!

Önskar dig en riktigt god fortsättning på julen! Kram Jes

mormorMärtas sa...

Åh vad det är skönt med lata dagar... och kunna göra det man vill...

Kram Annika

~ INA ~ Inas☆House sa...

Kikar in och önskar dig en fin fortsättning på julhelgen!

Kraam
Ina

Annas skattkammare sa...

God fortsättning Mia!! Låter som ni har det bra, vi har en lugn innedag idag jag och lillan. Sambon är ute och jagar. Kram! /Anna

Inspiration i vitt sa...

Mia mia, jag vill ge dig en stoooor julkram för att du är en mycket fin bloggvän och alltid ger mig inspiration som jag blir glad utav. Kram igen/Ingela.

whatsapp Group links sa...

Thanks for sharing this article. For more Online Shopping Offers Whatsapp Groups you can visit

Whatsapp groups links
Whatsapp groups Invite links
Whatsapp groups Jion links
Whatsapp groups list

Gadgetssai sa...

cloudtv thank you so much for your response and fabulous information about the good work buy a new country with limited access