fredag 25 februari 2011

Helg ~ Weekend

Så var det helg igen! Denna veckan har varit hektisk, med möten och aktiviteter varenda kväll, så det har inte blivit mycket bloggande... eller vilande. Det skall bli skönt med en lugn helg!
Nja, lugn och lugn... det blir den nog inte, när jag tänker efter. Jag har en massa planer, som vanligt :)

Jag hoppas kunna lägga ut lite nyheter i butiken på söndag eftermiddag, så håll utkik om ni är på jakt efter en apoteksskylt, antika tryckeri-typer eller ovanliga speglar...
Ha en fin helg!
Kram
Mia
-

25 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Mia
Visst e det skönt med helg.....
men som sagt man hittar ofta på en del då med :)
Hoppas allt e väl
å missa inte¨

S
A
T
U
R
D
A
Y


S
H
O
W

O
F
F

imorgon......
VÄLKOMMEN att vara med :)
Håkan

Millas hem sa...

Hej Mia!

Ska bli spännande att se vilka godsaker du lägger ut i butiken! Du har så god smak, så det är säkert en massa "vill ha" saker där då!

Hoppas att din/er helg blir lite avkopplande iallafall!=)

Stor kram till dig från mig!

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Trevlig helg !

Här blir det lugna "puckar",som vanligt, inte en matbit, det är ovanligt. Hu.!
SKA stå ut. Hej från Mi

Vita små hjärtan sa...

Hej Mia!
Så vacker bild med tallrikshyllan i bakrunden....
Ha en mysig helg.
Kram Agnetha

Inspiration i vitt sa...

hej min söta vän, jaa tänk vad man hittar på hela tiden. Vi inredningsintresserade hittar ju nya projekt och saker att göra hela hela tiden. Fast i bland är det att skönt att inte göra något. Här hos dig Mia njuter jag alltid. Kramar i massor/Ingela.

ANETTESHUS.COM sa...

Ah! Høres spennende ut!! Skal definitivt titte innom;))

Ha en riktig fin helg, kjære deg:))

STOR klem:)

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, det är ju precis sådana saker som jag älskar ju....
Vilken tid lägger du ut sakerna - så jag kan ställa klockan och stå på startlinjen *ler*
Den här helgen så får jag besök av goda vänner och det ska bli riktigt kul faktiskt. Annars har det mest varit flytta så länge nu, så jag känner verkligen att det är gott att "börja leva igen".
Hoppas du får koppla av lite under helgen efter din hektiska vecka. Men, visst kan man landa även om man grejar hemma. Det är ju lite avkoppling på sitt eget vis.
Kram Mia

June J. Larsson sa...

Herlig bilde! :)
Ha en riktig fin helg, travel eller ikke! ;)

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken fin helg bukett du visar oss !! Då måste man ju kolla in på Söndag vad det är för gobitar du lägger ut..
Kraaam Anette

VINTAGE HOME lifestyle sa...

Have a lovely weekend. Love the flowers in the pitcher...so ready for spring. I have wanted a plate rack like that...but haven't found one...I think I will have to build one.
Cathleen

Ett Vitare Hem sa...

Åh det låter som om att du precis som jag haft fullt upp så skönt att sitta här och kika runt lite i bloggarna och se vad jag missat under veckan ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/lena

White cotton grass sa...

Kikar in och önskar en trevlig helg!

kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej hopp sockertopp!!! Vilken vacker bild med buketten i förgrunden och ditt kök, fasen så snyggt, och alla dina blommor, det blir en kontinental känsla! Nu ska jag kika in i din shop, ha en mysig helg, Mari.

Vintage House sa...

Hej
Så fin bild härligt med blommor.
Du undrade om magnolian jag har tagit hem en magnnolia kvist visade den förra lördagen;)
kul med lite nyheter:)
kram
sandra

Mitt hvite hus sa...

Herlig bilde du viser =))

ja godt når helgen kommer..men er utrolig flink å fylle den med alt man ikke rakk i uken ...

kos deg og nyt små fristunder..

klemmer

sylvia sa...

hei.
ønsker deg en trivelig helg,
godt med en pause fra møter å annet en må.
stor klem fra sylvia

LOPPISLIV sa...

Ska absolut gå in och kika imorgon på vad det är för skatter du lägger in i butiken. Fin vårbukett du bjuder på. Tack vännen för tipset ang er kökskran, ska till och beställa en nu, men det blir nog den med en spak på istället, hade svårt att besämma mig så maken fick vara den som avgjorde det ( ibland måste ju han också säga sitt...men bara ibland...hihiii) Ha nu en toppenfin lördag. Kraaaam P

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig bilde, den kannen er så fin!! Ha en flott helg!! Klem

Unknown sa...

allways I love to see your blog, have a great weekend, big hugh Kathrin

Unknown sa...

Hi Mia!!! Every little detail of this picture is so sweet and amazing to me! Perfect!
Laura@RicevereconStile

Bruno och Mig sa...

Ska verkligen hålla utkik i din butik. Apoteksskylt lät spännande.

Min vecka har varit lik din. Huvva. I bland bara flyger tiden sin kos.
Skönt med helg!!

Du visar en underbar bild - som alltid.

Njut av kvällen
Kramar L

Carola sa...

Tusen tack för info om spisen:) Gjorde mig helt övertygad om att vi väljer rätt:)
Carola
http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/

Anci sa...

Hej !
Då ska jag försöka titta in i din butik i kväll.

Kram
Anci

kråke sa...

...Vackert...:))

Kram kråke

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Skønne billeder og fin blog du har - jeg glæder mig meget til at følge den ;o)
Rigtig god dag - klem Tina