onsdag 13 maj 2009

Lycka - Happiness

Jag har haft turen med mig, jag har vunnit en jättefin madonna!!!

Jag fick även detta fina lavendelhjärta...!

Det var goa Kerstin med nätbutiken Syster Grön som hade utlottning - och jag blev den lyckliga vinnaren!!!
-
Syster Grön är en härlig nätbutik som jag gärna rekommenderar. De har inte bara de klassiska dansk-franska inredningsdetaljerna, utan även en alldeles underbar avdelning med unika vintagesaker. Alldeles nyinkomna är några gamla danska trälådor med underbar patina...

Kram och ha en fin dag!
Mia
-
PS Tack för er omtanke över min lilla mage! *kram* Det är min gallblåsa som bråkar med mig. Men ingenting ont som inte har nåt gott med sig... nu kanske det blir ett par kilo som åker av mig inför bikinisäsongen *hihi*

53 kommentarer:

Petra Bloggar sa...

ÅÅH din Lyckans OST :-D

Grattis grattis, passar mer än perfekt hemma hos dig!

Kram Petra

Anna-Lena sa...

Vilken lyckost du är! Skulle själv väldigt gärna vilja ha en fin madonna! Hoppas att gallblåsan slutar spöka! Kram Anna-lena

Lantliga drömmar sa...

Vilken tur du har ! Hoppas du kryar på dig. Nilla

Vit som snö sa...

Grattis till den superfina vinsten! Jag upptäckte hennes butik häromdagen o skyndade mej att beställa en sifon. Lyllo mej!
Nej du, den gamla diskbänken blev inte min. Det fanns en finsk uppköpare på plats som skulle ha allt. Grrrr:-(
Kram Cilla

Bruno och Mig sa...

Grattis! Vilken tur du har i lotteri. Men stackars lilla magen.
Du visar väldigt vackra bilder.

Roligt med en ny butik
Ska genast kika in i där.Tackar för tipset.

Stor kram L

Eddan sa...

Grattis till den fina vinsten, vilken tur du har :-)!

Kram från Anette

Mamma C sa...

Grattis till dina fina vinster, och hoppas din mage blir bättre.
Kram Mamma C

Weißer Vintagezauber sa...

Dear Mia,
it is a very nice madonna!!!!! :o)
Good night,
love greetings,
Elke.

Amanda sa...

Mamma,
Bikinisäsongen?
Hihi*

Mitt hvite hus sa...

Grattis til den nydelige madonnaen og det skjønne hjerte...
heldiggrisen er du...men du fortjente det....

Klemmer O=)

Snuttan sa...

Ohhh
GRATTIS

Kram
Åsa

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej Mia!
Efter att ha träffat anhöriga och patienter med gallblåsebesvär så säger jag bara:hellre 10 till förlossningar utan bedövning än ett gallstensanfall!!! Hoppas att den slutar krångla snart!
Vilken fin Madonna du har vunnit! Hittade precis till Syster Grönbutiken och hade kunnat köpa rubb och stubb, men besinnade mig tack och lov. Men snart är det ju Morsdag, man kanske skulle skicka ett mail med länk dit till makens jobbmail. Subtilt, eller hur;)
Glöm inte att titta in om du vill ha chansen att vinna en ursöt tallrikshylla, dragningen är såklart på morsdag!
Kram och godnatt,
Maria

Annas skattkammare sa...

Hej Mia´! Grattis till fina vinster, såå fina! =) Trist att du har problem med magen.. hoppas det blir bättre!
Kram /Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh Mia - GRATTIS!!!!!!
Vad kul för dig. Det måste ju vara riktigt fint nu när du har ont av gallan. Lite medicin sådär!
Ja, här börjar det också rätta till sig. Jag är matt vet du, men känner att krafterna kommer mer och mer för varje dag och det är skönt.
Idag har jag jobbat för första dagen (så är det att ha eget....)
så nu ikväll var det vila som gällde.

Kram kram Mia

Galleri Hönshuset sa...

GRATTIS! Den madonnan är riktigt fin.

Ha det gott. kram Pirre

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbar madonna du fick! Och hjärtat med! Det passade som handen i handsken i ditt hem och ditt hem, ja, det är mer än vackert!!! Ljuvliga bilder som vanligt! Krya på den lilla gallan!! Mari. ( å just det, lillblanka har ju börjat blogga med såg jag, det ligger i generna, kul!)

Wee Mary sa...

Åhh vilken underbar madonna!
Ja ibland ska man ha tur :)
Hu, det där med gallblåsan låter inte kul. Kan nog tänka mig skonsammare sätt att bli av med ett par kilo!

/Må så gott,
Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dina fina vinster. Hoppas att din mage blir bättre snart så innan du tynar bort helt:).

Kram Ullis

Hulda sa...

Himmel, så heldig du var! Madonnaen er helt skjønn!!! :)

Vardagens guldkorn sa...

Grattis, vilken fin och vilken tur du hade!
Fy för gallbesvär, jag opererades akut en juldagsmorgon, fy det gör ont, men det är ju bra att du kan se det positivt =0) bikinisäsongen närmar sig ju med stormsteg!
Kram Linda

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!!! Å vad kul!!!! Kram

Anki sa...

Grattis till din fina vinst!
Vilket underbart hem du har *ler*

Kram Anki

Myownhome sa...

Grattis till vinsten! Den var jättefin!

Ha det bra
/Johanna

Les Cotrions sa...

Congratulations Mia! Tha Madonna you won is simply marvellous and the lavander heart is so lovely! Happyy to hear nothing serious with your health!
Big hugs
Vale

Anonym sa...

How fortunate you are! I love the Madonna and I have been wanting one for some time now. I believe one of our internet shops is going to start carrying some of the Danish/French finds I see in your homes.

Congratulations on your wins.

Kris

My Lovely Things sa...

Hej!!

Grattis till din fina vinst-Vilken lycka att vinna nått man så hett eftertraktar!!

Jobbit med gallproblem..jag har problem med gallgångarna och får undvika en del saker..inte skönt när det gör ont!!

Ha en bra dag..och jag hoppas att du mår bättre..
Kram Anna

Anette sa...

Vilken härlig madonna!!
hur har det gått med dina växter i växthuset? Visa gärna några härligt inspirerande bilder till oss därifrån.
Jag smyger ut igen men jag återkommer.
Ha en fin dag.

Kramar @nette

Unknown sa...

Grattis! Madonnan är verkligen underbar :)
Den vinsten behövde du nu när gallan spökar.
Kram Maria

EN INREDOHOLIC sa...

Ååå vilken lycka! Den är så underbar. Men du vet tur har man inte, den förtjänar man ;)

GRATTIS!

kram
Jannice

Fågel Blå sa...

Hej och grattis till den fina vinsten,Madonnan var helt bedårande!!!!!Hälsningar Kathrine

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis hjärtat!

wow..vilken vinst!

Ska kika in i butiken....

Hoppas magen fixar sig snart....ja några extra kilon är ju alltid bra att bli av med..inte för jag tror du behöver det men....*LER*

Jag har väl snart gått upp allt jag gick ner..smart att bli gravid när man har lyckats banta bort en hel del...hihihihihi..men det är bara att ta nya tag sen...

Ha en underbar dag!

Kram nilla

Unknown sa...

Hej

Grattis
Vilken lycka att få vinna dessa underbara ting.
Ha en underbar dag.
Kram

Lina sa...

Grattis!! Ska kika in i den butiken! HA en fin torsdag och en härlig helg!

Marie sa...

Hej Mia!

Hoppas du mår bättre nu, inte kul att ha problem med gallan, ont!!!!

Grattis till den ljuvliga madonnan, vilken underbar vinst!!! Och vad gulligt att du fick ett lavendelhjärta också. Kerstin har verkligen en fin webbutik, kul när man blandar nytt, gammalt och hantverk som hon gör i butiken.

Ha en bra dag!
Kramar Marie

Ps. Elsa är också helt hopplös när det gäller att plocka in blommor, hihi. Men hon tycker ju att det är så kul och så vackert så jag har inte hjärta att säga till henne för mycket.

Anonym sa...

Jag blir såå sugen på att sätta mig vid symaskinen när jag ser ditt hjärta......

Snart är det dags att sy lite sommarnytt, ska bara bli klar med sovrummet och trädgården först.....

Mysiga bilder från en mysig Mia * ;)

Kram Lena

Made in Persbo...Carina sa...

Vilka fina vinster! Grattis!
Tack för tipset om butiken!

Kram, Carina

Anonym sa...

Hej Mia,
Had a lot of catching up to do... love all your pictures, they are like eye-candy :))
Have a wonderful week!
Janneke.

Unknown sa...

Vilken lycka! Grattis till de fina vinsterna! Ha det gott. Kram Lenita

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ha! Du som är så smal behvöer väl inte gå ned något i vikt... Du har ju redan "bikinivikten"...(avis)

Och vilken tur du har som har vvunnit en sån fin madonna! Oj så härlig... Måste in där och kika lite.
Kram
Marie

Ardisia sa...

Hej! Grattis till vinsten! Madonnan gör sig jättefint hemma hos er :)
Kram /Mia

Stämningsfullt sa...

Hej!
grattis till vinsten! jättefint!

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Stort grattis. Vad vacker den är den fina madonnan!
Hoppas du mår bättre nu!
Massor med kramar Anna

Anci sa...

Grattis till vinsten ! Ja, ibland har vi alla tur :)

Kram

Syster vit sa...

Du är ju en riktig liten turtjej du, madonnan var verkligen vacker. Vill du tävla mer så titta gärna in till oss. Vi har en tävling just nu som varar till söndag den 17/5. Kram Liselott.

Hem och Harmoni Marie sa...

Tack för tipset om Syster Grön... verkar vara en mysig butik.

Kram Marie
PS: Grattis till vinsterna och hoppas magen blir bra.

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, min flicka tackar så mycket för berömmet, hon blir så glad så.
Vilken turgumma du är då, madonnan var såå fin och en liten extra present var väl bra när du har ont i lilla magen, hoppas den är lite bättre nu.
Ha en härlig helg och visst skulle det vara skönt med lite högre temperatur usch vad det är kymigt.
Kram på dig/Ingela.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till den underbara vinsten Mia! Förstår att lyckan är total!
Hoppas du mår bättre i magen nu!
Ha en trevlig helg!
kram goa vännen!
nina

Hannis sa...

Hej söta du!
Vilken fin vinst!
Madonnar kan man ju aldrig få för många av!

Önskar dig en härlig helg/
Kram Hannis

Butik Östergården sa...

Hej!

Vad roligt att du vunnit så mycket fint. Endel har då tur!

Har handlat hos Syster Grön hon har många fina saker.

Önskar dig en härlig helg!

Kram Helen

Sutana sa...

Adicionei seu blog na minha lista de favoritos para voltar sempre.

yanmaneee sa...

longchamp handbags
adidas tubular shadow
kobe sneakers
off white hoodie
off white hoodie
jordan shoes
coach factory outlet
supreme hoodie
air max 2019
polo ralph lauren

Unknown sa...

q0v15f5j78 b6z81z1j28 r6v71t1j36 p5h41b7y21 y4g96z6o98 f4u08g7d77

Unknown sa...

o9a99d6f37 q2s92l2h33 x8w30b2o80 b1l49o9m60 u6o88l5e58 c1t01r9c81