tisdag 24 mars 2009

Presenter - Gåvor

Helt utan anledning, bara sådär...fick jag ett fint paket på posten! Det kom från Texas, USA och närmare bestämt Kris. Ett ljuvligt paket fyllt av vackra saker som Kris skapat, jag blev sååå glad!!!

Paketet innehöll bland annat fina vintage askar, dekorerade med vackra band och handskrivna gamla kort.



Jag blev verkligen överraskad och glad över denna fina gåva...Tusen tack Kris!!! Ni som vill se mer av Kris vackra saker kan titta in till henne här.

Jag har mer presenter att visa!!! När Marie kom hem till mig häromdagen hade hon med sig denna underbar present. En servettring från Lustfyllt!

Jag tycker den är såå fin! Tack igen Marie! *kram*
Nu skall jag krypa upp i soffan och mysa med nya numret av Jeanne Dárc magasinet som jag köpte i Danmark...
Kram och ha en fin vecka!!!
Mia

38 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vad härligt med presenter så där helt apropå! Mys!

kram

Hannis sa...

Men vilka fina presenter!
Ända från Usa också.
Gulligt av henne.

Vilken härlig helg ni haft.
Förstår att du njöt!

Kram Hannis

Lallis - liv och leverne sa...

Så underbart kul att få något så vackert:)
kram Lallis

Tulipa sa...

Vilka presenter!

Som en riktig liten skatt!
Och så glädjande att få det helt ovetande!

Längtar efter nya Magasinet...

Kram mariette

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!!
Åh vilka underbara gåvor..Vilken lycka!!

Otroligt hantverk!!

Ja längtar med efter magasinet..min kommer på posten snart..

Ska bli så kul att ses till helgen..I morgon anländer beställningen hit..
ha det så bra..
kram anna

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll!! Men vad mysigt o bara få presenter så där..verkligen fina saker..kram snowwhite-sussie

Engelska Villan sa...

Åå, snacka om fin present från USA! Du har nog inspirerat henne massor.
Vad mysigt ni verkar ha haft det i Danmark. Blir riktigt avis :)
Kram Anna

Millas hem sa...

Åh, en sån rar gest!
Förstår att du blev jätteglad...fina saker!

Camilla

Skatan sa...

Fina gåvor till fin vän gissar jag...

Det låter lyxigt det där med att slappa och läsa. Jag måste rota fram någonting jag med :)

kram!

/Anna

Jenny Oak Fae sa...

Vilka underbara gåvor..!

: )

KRAM, Jenny

<3

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej man oj va fina presenter Usa!!! Det passar din stil precis ju! Och servettringen fr Maria och Lustifyllt var verkligen vacker och unik!

Jag har inte köpt det senaste magasinet ännu men jag ska, längtar, så mycket fint där!!! Mari.

Cc sa...

Vad roligt att få gåvor via posten som man inte vet av och dessutom så vackra

Evas Paradis sa...

Men vilka fina saker du fått ... förstår att du blev glad och överraskad.
Visst var tidningen bra! Helt super tycker jag.
Kram Eva

Moa sa...

Oh.. vad härligt med så vackra saker.. tänk så mycket kreativitet det finns där ute i världen, och så dimper de ner hos dig.. Ja livet kan allt vara bra fantastiskt.. kram MOnica

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Underbart med sånna där oväntade presenter och vilka roliga saker du fick , skoj !!
Vacker present fick du av Marie oxå !!
Ni verkar ha haft så skoj , en upplevelse att leva länge på !!
Här händer inte mycket i en Loppas liv mer än skotta bort lite snö framför ytterdörren emellanåt .

Kraam!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina presenter du har fått. Klart att man blir glad över sådant. har inte hunnit att hämta mitt magasin än, måste se till att det blir gjort innan helgen.

Kramar Ullis

Mamma C sa...

Så kul att bli överraskad av så fina presenter. Det var en fin servettring.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Så du har fått dina presenter nu?! Hur löste det sig? Visst är hon generös som skickar så många och fina gåvor!!

Vilken undervart finservettring, så snällt av Marie och va duktig hon är som gjort dom!!

Ha det gott, kraaaamar Pia

angelhairs.blogspot.com sa...

Vilka fina presenter...och så långväga!!! Kram Jeaette

LantlivsAnette sa...

Ohhh vilka fina gåvor du har fått !!
Ojjj, så vackra kort och askar, och servett ringen du fick av Marie..nu vill du nog börja samla på dom kan jag tro..sååå fina bilder du visar oss..
Kraam Anette

Pysselpalatset sa...

Oh, så härliga gåvor... det finns inget bättre en oväntade paket ... Ha en god onsdag /Jeanette

MiaMaria sa...

Hej!

Men så fina gåvor...alltid lika roligt med överraskningar......

Och servettringen är ju så vacker!!!



Må så gott denna veckan!
MiaMaria

Unknown sa...

Oj vilka fina pressenter! Hon vet hur man förgyller en annans vardag! Ha det så gott. Kram Lenita

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Otroligt vilka snälla människor det finns! Och så fina sakerna var som du fått!
Kram
Marie

Marie sa...

Men så mycket fint det var i paketet som du fick från USA, tänk så många snälla människor det finns!
Är så glad att du gillade min lilla present, jättevackra bilder!

Ha en bra dag Mia!
Kramar Marie

IKT i min vardag sa...

Vad underbart att få paket bara så där!:)

Visst var tidningen bra denna gång med!:)

Kram

junhe sa...

men vad kul med paket...och vilket paket sedan *mmmm* ljuvliga saker att lägga ögonen på!
ha en bra fortsättning på veckan!
kram junhe

Anonym sa...

Hi Mia,

I'm so glad you like your presents. I certainly enjoyed making them. Next time, I will make sure the value is under the $20.00. Although,I still do not understand why you had to pay??

Hugs ~ ♥

Kris

LOPPISLIV sa...

Hej Mia! Jättevackra saker du fått i present, med så vacker text på, allt ser jättefint ut, även servett ringen från Lystfullt som du fick från Marie. Mmmm låter som om ni hade en underbar liten tripp ni rara tjejer. Nya tidningen är väl underbar, jag har läst den avigt och rätt i ett par dagar nu :-) Kram Paula

vosgesparis sa...

ohh I need that magasin, have to wait some more time but I am so looking forward to it.

Solsjö - Under en vind sa...

Hej vännen!!

Vilka mysiga presenter du fått! Alltid kul då det kommer som en överraskning!

Så kul dagar du hade med Marie och Gua Förstår att ni njöt av både sällskap och utflyktsmål!:)

Jag njuter av dagarna hemma, man vänjer sig snabbt vid att inte jobba....fyller dagarna med både vila och att göra nytta!

Ha det gott! Kramar!

Växthusmadam sa...

Härliga presenter du fått! Jag tror jag måste försöka skaffa senaste numret av Jeanne d´ark living.... Det ser så fint ut! Vet inte var man kan köpa det här i stan bara.... Möjligen en affär som ligger en bit ut på landet som har mycket fina prylar..... Det får nog bli en tur dit i helgen!
Trevlig läsning och trevlig helg,
växthusmadam

Kjeruben sa...

Å heldige du!
Så mykje vakkert du har fått. Dei serviettringane var jo berre SÅÅÅ nydelige!
Og er ikkje det nye magasinet berre heilt fantastisk? Det er så nydelig vakkert og ALT er i samme stil! :-D

Magdalena sa...

"gosjameg" for noen herlige bilder...
hilsen magny

Rhodin sa...

*Avundsjuk*
Kram Terese!

Tita Carré sa...

Hi, I love your blog, congrtulations, i am from Brazil, I have got a blog about craft and knit, visit me
http://agulhaetricot.blogspot.com
bye

Anonym sa...

I see a very old french letter with a nice writing!

anna sa...

Jäklar så fint du har hemma, jag hamnade på in blogg av en slump, men nu är jag fast! Taack för alla bra tips!