onsdag 4 mars 2009

Gammal skärbräda i porslin - Old porcelain cutting board

Idag sprang jag in på favorit-loppisen på lunchen, och trodde inte mina ögon när jag såg en gammal skärbräda i cremevitt krackelerat porslin, stor var den också!

Jag har ju en sedan tidigare, en nytillverkad. Den är också fin, men den här gamla har ju en helt annan charm! Det var så roligt, för på prislappen stod det "I befintligt skick" ...hihi, precis som de ville ursäkta sig för att den inte såg ut som ny. Priset var det inget fel på heller, 25 kr

Skärbrädan hamnade högst uppe i tallrikshyllan bredvid den lilla skärbrädan. De två små lyktorna fick jag av Gúa när hon var på besök i helgen, jättesöta!
Jag brukar alltid ha färska kryddor hemma, jag tycker det både ser så fräscht ut, och så gillar jag att gå förbi och sniffa lite då och då på dem *hihi*
Citroner gillar jag också att ha hemma. Jag tycker de är dekorativa att ha i en skål, och så luktar de fräscht också. Fast dessa citroner blir nog inte så långlivade i skålen, jag tänkte baka citronpaj idag.
Jag är så glad och tacksam över att ni tittar in till min lilla blogg. *bamse-kram*. Ni är verkligen riktiga humörs-höjare och jag sitter med ett lyckligt leende på läpparna när jag läser era fina kommentarer och mail. Tusen tusen tack!!!
Ha det så bra i vårsolen! Här är det 5 grader varmt i skuggan och 15 i solen ungefär...underbart!
Kram
Mia

105 kommentarer:

Helena Dovier sa...

Vilken ljuvlig skärbräda! Och bara 25 kr dessutom - bättre blir det inte :-).

Kram från Helena

Sofia på Me and my home sa...

Men ååh! Ibland skall man ha tur!! och små "tassar" står den på också!! Mmmmmm..
Kram!

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till fyndet, jättefin skärbräda!

: )

KRAM, Jenny

<3

BloggKollektivet sa...

Jättefin, för övrigt är alla dina foton jättefina/Pixie

Skatan sa...

Men gud - ni har ju norrlandssommar redan nu!!!

VIlket fynd...ibland blir man bara så glad :)

Kram,

Anna

Unknown sa...

Otroligt Mia vilket superfynd!!! Ibland ska man ha tur och det hade du ju verkligen.

Underbart vårväder idag, kram Pia

Les Cotrions sa...

Waw! I like your chopping board!!! It's lovely! I agree with you about herbs and lemons!!! They're pretty to be seen and tasteful to be eaten!
Have a nice day!
Vale

Birgitta sa...

Vilken charmig och patinerad skärbräda, verkligen ett fynd. Ja, man kan verkligen ha olika syn på vad som är åtråvärt eller inte, tur att de på loppisen inte läser inredningsbloggarna.

Så skönt i har det med 15 grader i solen, våren kanske snart kommer till dej. Kramar Birgitta

Anneli sa...

Hejsan!
Vilken superfina gammal skärbräda, det var ett fynd just till det priset oxå....
Mycket fina saker du visar - gillar...
Kramar/Annelie

White cotton grass sa...

Oj, vad mycket härligt du har på din tallrikshylla!

kram

Faded Plains sa...

What a gorgeous cutting board... I've never seen a pocelain one. Your pictures are simply breathtaking!

Mitt hvite hus sa...

For en nydelig skjærebrett...og tallerkenhylle...med alle de herlige tingene i=)
vakkert!!!!
Klem

IKT i min vardag sa...

Visst har det varit ljuvlig ute idag, riktig vårkänsla!

Vilken charmig och fin skärbräda, förstår att du norpa den kvickt. Jag har den nya som du har brevid, den får jag nöja mig med ;)

Fint som alltid härinne!

Kram Linda

LantlivsAnette sa...

Åhhh har du fått tag i en sån !!
Vet du, exakt en sån har jag haft,men sålde den för ett par år sedan, gud vad jag ångrar det nu !!
Tänk vilket skärbräde mode det är nu...och du har en gammal...lyllos du !
Ha det gott
Kraam Anette

Elisabet sa...

Hej Mia
Du har fortfarande så fiint, här på din blogg, det är så kul o vara in här o kika..det är jag ofta.. Jag är tillbaks igen , nu med en trädgårdsblogg
"Tilde"

Syster vit sa...

Din lyckost, vill oxå ha en skärbräda av porslin. Den dyker kanske upp någon dag vem vet. Fint blickfång och fina saker. Kram Liselott.

Anonym sa...

Mia,

What a beautiful cutting board. I love the way you have arranged the items in your cupboard! Everything looks so lovely.

Isn't it wonderful when spring pops up after a cold and dreary winter. Yeah!

Kris

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilket kanomfynd du gjort - IGEN!
Urfin och charmig. Vill säga att varje gång jag besöker din blogg min jag så himla glad. Du ger så många ideer och har ett hem som tar andan ur mig. Tack för det vännen...

Ha en fin kväll

Kram Viveka

Rumour has it sa...

I remember that my parents had a white porcelain cutting-board like yours, but I don´t know where it has gone. It´s a beautiful eyecatcher in your kitchen!
All the best :)

Lantliga drömmar sa...

Nej men vilket fynd!! Så fin, och priset! Ofattbart!
Örter är så härliga att ha i köket, doftar underbart och lyser upp så fint!

Ha det gott!
Kram!

Hannis sa...

25:-!!
Ett mirakel att det inte blev slagsmål om den*skrattar*
Vilka söta små lyktor!

Citronpaj lät ju onekligen supergott!!
Kram Hannis

Mamma C sa...

Vilket fynd du gjorde. Vilka söta ljuslyktor du fått. Skönt att vädret går åt rätt håll nu.
Kram Mamma C

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Å den var bare lekker. heldige deg.
Jeg har også vært på loppis i dag. Hadde god tid og var der i flere timer. Morsomt.

Ha en herlig kveld
klem

Lotta sa...

Hej,
vilket fynd. Loppisar är kul:)
Ljuskopparna har jag också, fast jag fick köpa dem själv.
Ha en bra dag.
hälsn. Lotta

Anonym sa...

Så charmig! Lyllos dig! Kram Terese

Anci sa...

Hej !

Vilken tur du har som kan springa in på favoritloppisen på lunchen ! Och vilka fynd du kan göra :)

Kram

Unknown sa...

Roligt att hitta fynd,jättefin skärbräda!! Ha det så gott. Kram Lenita

Hanna sa...

Nej men Du!! Vilken tur du har! 25 kronor!? Den va jättefin!
Underbara bilder har du alltid!!

Ha d fint!
Kramar / Hanna

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men tänk att du att du bara sprang på en sån fin skärbräda som vi andra jagar och lägger höga bud på tradera för att få tag på , grattis , den e ju superfin !!!Hittade en ytteputtig på en loppis för ett tag sen , men jag e lyllig för den jag.
Ja visst är det härligt med färska kryddor , man blir alldeles euforisk att stå och sniffa på sånna , speciellt rosmarin de e livsfarligt ;-)
De är ju så vackra med !!
Vilken fantastisk hylla du har , e den nytillverkad ??
Kramar i ett fång /Loppan

Martina sa...

Hyllan är jättefin...det var så härligt med de färska kryddorna, Skärbrädan är ju ettett läckert fynd!

Ha det så bra!
Martina

HEIDIS KLEINES PARADIES sa...

Hej,
ist das schön. Man kann sich kaum satt sehen. Ich liebe diese Dekoration in weiss.

Viele Grüsse

heidi

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket fint fynd du gjorde!!! Kul när man hittar det man minst anar!

A, trodde väl att det var Gua som var hos dig! Såg nämligen i en kommentar från henne hos nån annan att hon skulle till Göteborgstrakten! Mysigt med besök av andra bloggare! trots att vi många bor långt ifrån varandra, så har man mycket gemensamt!

Hoppas att allt är bra med dig annars! Här har det varit en ledig dag idag, har besökt bm på morgonen, handlat, sprayat en docksäng till dottern...blir aldrig klar...den var svart men ska nu bli vit, bekymret är att det tar så lång tid innan det täcker tycker jag....
Nu jobbar jag bara to-fre, sen väntar en ledig skön vår! Ska verkligen njuta!

Ha det gott, kramar!

Tine sa...

Oh....

it looks so wonderfulllllll...

very chic!! I like it..

heartly hugs Christine

Bruno och Mig sa...

Ojojoj en sån tur du hade! 25 kronor, det är ju nästan gratis!
Tur att just du fick den, som kan uppskatta det vackra i lite trött skärbräda.
Hoppas att jag också springer på en sådan någon dag.

Helt fantastiska bilder! När jag fick se "flaskhållaren" du har kryddor i, kom jag på att jag har en liknande - i källaren. Varför står den där??? Ska genast hämta upp den.

Vill också tacka för all inspiration du ger oss läsare.

Kramr L

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilket lyckofynd!
Kram Marie

i et lite rødt hus sa...

Så utrolig fine bilder du viser i dag, og den skärbrädan var virkelig et kupp! Så friskt og fresht det var med urtene, veldig fint å ha de i en sånn gammeldags verktygslåda.

Hem och Lycka sa...

Men jösses vilket fynd, den är ju ljuvlig!!

kram

Myrrabutiken sa...

Jätte jätte fint, din blogg är en riktig inspirationskälla, du ska vara stolt över dina fina "verk" ha en fortsatt bra vecka!Jenny

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Sååååååå heldig du var med ditt funn, veldig vakker.

Gua har god smak ;o)

Ha en fin kveld, jeg blir her hos deg en stund og nyter av dine lekre bilder.
Klem

chrissi sa...

Your Deco is very, very nice. I love it.
Greats Chrissi

Maria ( Idekroken ) sa...

Så utrolig fin den var! Og masse fine bilder! Du er flink!
Klem

Skomakartummen sa...

Vilket fynd. Myser när jag tittar in till dig. Lagar du också av kryddorna... själv köper jag gärna men sen hinner jag inte laga till något innan de blir dåliga *ler*
Kram sari

Marie sa...

Vilket superfynd Mia!!!! Hihi, jag kan riktigt se dig framför mig på loppisen, antar att du var rätt snabb att norpa åt dig skärbrädan så att ingen annan hann före!!!!!
Skärbrädan är ljuvlig och vilka söta små lyktor du fick av Gúa.

Ha det allra bäst!
Kram Marie

Ps. Mailade igår, hoppas det kom fram!

Linneas Hjärtefröjd sa...

sikken tur!! o va roligt!
o fint! fint blev de oxå!!
gillar oxå färska kryddor, de är fräscht!

ha en underbar morgondag!!
kramar linnea

My Lovely Things sa...

Hej!!
åh vilken fin skärbräda..vilken lyca att hitta en sån fin..

håller med om att det är så frächt med färska krydder..doftar ljuvligt..Hittade citrontimjan i trädgården som levde..doftade ljuvligt..

ha det så bra..
kram anna

Jessica sa...

jätte fina bilder du vissa och jag gillar som många andra skärbrädan.
å även dom andra fina sakerna du vissade på bilderna kram jessica

Karin sa...

Åhh, vilket fynd! Skärbrädan är jättecharmig, i befintligt skick. :) Härliga bilder, ser så vackert och vårligt ut med det gröna och gula.

Kram Karin

Evas Paradis sa...

Men vilken under bar skärbäda ... du är allt en riktig turgumma du!
Kram Eva

Annelie Persson sa...

Oj jösses vilket fynd, gud vad fin den är! o till et så ynkligt pris! grattis till fyndet får man säga ha det gott /annelie

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja jag har gjort mina "charms" själv , det är så kul !!
Ja som sagt hyllan e underbar , du vet var du kan skicka den om du ledsnar på den *blinkar hysteriskt*.
Go natt !!

Anonym sa...

Goa Mia vad fint du har!

Jag har ingen inspiration nu, bara fixar hos dottern, jobbar och nu blev jag sjuk.....

Suck!

Tur att jag kan få kika in hos dig och få inspiration

Kramiz Lena

Anonym sa...

Åh vilket härligt fynd och det finns ju hur mycket fint som helst på din hylla....
Kram/Lena

Bygatan sa...

Vilken underbar skärbräda! Jag har aldrig sett en gammal sån, och vilket fyndpris sen.

Ha en bra dag, kram Lena

MiaMaria sa...

Hej!

Men har du också fått tag på denna vackra skärbräda...en annan bloggar har också fått tag på den....givetvis på samma loppis jag brukar gå på och letat men aldrig haft turen så grattis till dig de är ju bara så fina!!!!!

Underbara bilder som alltid...

Ha´en bra torsdag!
MiaMaria

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilket klipp du gjorde! jättefin!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron lilla Mia!

oj så fint!
En sån skärbräda är jag oxå på jakt efter..ska åka till svärföräldrarna på lördag å hoppas fynda en massa i loppisen...*LER*

..jasså det är goa Gua som vart på besök...lyllos dig...hihihihi..

Kramizz nilla

Anna sa...

Hej Mia!

Åh vilken vacker gammal skärbräda! Vilken tur du hade för de är ju inte så lätta att hitta! Och för 25 kronor dessutom:)

Jag har en likadan som jag fann på loppis i höstas. Är jätteglad för den och det är ju självklart roligare att ha en gammal än nytillverkad:)

Kram
:)Anna

Tulipa sa...

Vilken tur du hade med skärbrädan!!!

Ser så fräscht ut med citroner och kryddor!
Har du något bra recept på citronpaj...låter gott!

ha en fin dag!

Kram mariette

Färjtorp sa...

Vilken fin gammal skärbräda du kom över, ibland ska man ha tur!
Känner igen en liten vit kanna med blå hjärtan, en sån har jag med =)

Kram o trevlig helg
/Johanna

H elle K sa...

Hei, så nydelig ting du finner, og som alltid slike herlige bilder.. Du inspirer meg veldig, synes nesten at jeg kunne kjenne lukten av sitronene.. Herlig. ha en fin uke. Klem Kristin

Tankar tar tid sa...

Jättefin skärbräda ... vilken patina ... pryder verkligen sin plats i hyllan.

Jag gillar också färska kryddor ... men de är inte så långlivade vid den här årstiden tyvärr ... men är ändå fina som dekoration. Brukar ha citroner, lime el tomater framme i skålar i köket också.

Lycka till med citronpajen - skicka gärna en bit *sktattar*.

Kramar
Christina

Maria renoverar sa...

Hej!
Jag har aldrig sett en skärbräda i porslin förut. Den var jättefin!
KRam MARIA

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Åh vilken underbar skärbräda. Vilken lycka att hitta den! Har också den i ny tillverkning men inget slår den du hittade på loppisen!

Kramis Anna

Charmingdesigns sa...

Beautiful photos!!! Laurie

Gaia sa...

I have a blog award for you...come visit my page!
http://alices-adventuresinwonderland.blogspot.com/

Hugs

Annas skattkammare sa...

Så charmig skärbräda!! Passar ju perfekt där i tallrikshyllan.. Visst är det fräscht med örter och citroner, snyggt är det också! men jag är så dålig på matlagning så det är ingen idé att jag har några.. =) Jag kommer till dig och äter citronpaj istället tror jag! =)
Kram /Anna

Gaia sa...

I have a blog award for you...come visit my page!
http://alices-adventuresinwonderland.blogspot.com/

Hugs

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, tänk att du oxå hittat en precis lika dan skärbräda som jag så roligt och jag tror vi blev lika glada du och jag hihi.

Så fint din passade där i din hylla. Så söta lyktor du fått av Goa, så snäll hon är och jag förstår att ni hade det trevligt och mysigt på alla sätt.
Kramar till dig/Ingela.

Sallys hus sa...

Vilket fyndpris!
Så fint du har där i hyllan....färska kryddor är verkligen fint jag håller med.
Mitt problem är att de alltid vissnar bara jag tittar på dem.
har du nåt hemligt knep???
kraaaaaam o ha en härlig helg!
Katarina

Änglahem sa...

Hej Mia Fia!

Vilket storfrämmande ni hade förra helgen då!! Vad roligt! Häpp...och nu är det helg igen! Måndag....Fredag...dagarna imellan då? Vart tar dom vägen?*rullar mina lockar*hahahaha*. Idag är jag så trött och tramsig, sitter här och fnissar hysteriskt för mig själv! En rätt så sorglig syn kan jag tro!*tihi*

Lyllos dig.................lyllos dig!*grön av avund*, med tanke på skärbrädan kanske ska tilläggas.
Bara sovit 4 timmar i natt...därav min fnissighet och virrigheten. Jag skyller på sömnbrist iaf!*haha*

Nähä...nu ska jag ta min flamsighet vidare här i Blogglandia...Håll i hatten...*fnissar hysteriskt*....

Ha en skön helg!
Hälsa familjen.

Kram, Flamsan även kallad Smulan*ler stort*

Anonym sa...

Nydelig! Og det er resten av bilda du viser også!
Riktig god helg!

Bitte sa...

Vilket fynd du gjorde, skärbrädan var både vacker och charmig :-).

Jag håller med om att kryddor gör mycket för hemtrevnaden... och så doftar de så gott. Basilika är min favoritsniff... :-).

Hoppas du får en fin helg!

Kramar
Beatrice

Welkom sa...

Hai Mia,

What a beautiful cutting board, and it's of porcelan....
Realy nice pictures!!!!!

Have a nice weekend!
Hugs Anita

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo this board with lovely nice things and decoration is very pretty.It looks very romantic with the candles.Lots of love,Elke.

Therese sa...

Hihi. Tack för kommentaren på min blogg. Blir jätte glad av att få det =D.
75 kommentaren här, pust, är det inte jobbigt att gå igenom alla?

Trevlig helg!

//Tezz

Anonym sa...

Skärbräda i vit porslin letar jag alltid efter på loppis, liksom små tekannor i vitt, lagom för en person. Har hittat tekannor, men ingen skärbräda ännu.... Letar vidare.
Växthusmadam

Engsroom sa...

Hej ville titta in och önska dig en riktigt Trevlig helg!
Mycket fina saker du har!
Kram Ella

Unknown sa...

Hej Mia!

Va konstigt...mitt paket från Kris stoppade brevbäraren(eller tryckte;) ner i brevlådan så jag knappt fick upp det. Va knepigt att du ska behöva lösa ut något som hon redan har betalat för? Kolla med Kris och posten, kanske har det blivit ngt fel?

Måste säga det igen: skärbrädan är ett superfynd!
Vi måste ses snart, vet ju inte exakt var du bor mer än att vi bor "ganska" nära(vad det nu betyder;)
Kraaaam igen från en mycket trött Pia
Ha en underbar helg, Kram Pia

MODERN COUNTRY sa...

Hei vennen!


For et underbart innlegg!! Ja som alltid da :) Men det er noe eget med kjøkken, hyller og vakker keramikk. For en fantastisk vakker gammel fjøl! Skjønner godt du er glad og jeg ville selv ha hoppet av glede og måtte klype meg selv i armen for å sjekke om den virkelig hadde blitt min :))Underbara bilder også...

Håper du har det bra!! Har savnet deg en hel hel masse! Du vet jo hvor glad jeg er i din blogg, så håper di tilgir mitt fravær nå og da. Vil så gjerne få ønske deg en riktig mysig helg, håper du får det kjempetrivelig. Masse kraaamar!

Aina

My Lovely Things sa...

Hej!
Jodå!Jagharfått ditt mail! Har bara inte hunnit svara!

Jag ¨är jätte glad förburken!

Ha det så bra..Kram Anna

Philippe Rissetto sa...

Très jolie collection d'objets en porcelaine ! Amitiés de Provence ;-)

lottens vita och gröna sa...

miiiiiiia 25 spänn, jag svimmar, vet du att jag har nog en precis likadan och den fyndade jag i somras för 150 spänn...
härligt är det med citroner och färska kryddor i ett kök, blir mer levande med grönt i det ljusa köket!
ha det gott vännen!
kan inte du och marie och gua ta en tripp hit nångång! ha en goooooo helg varmkram lotten

Ett skönare liv sa...

vilket fynd :) ser super fin ut! å va härliga bilder du bjuder på igen :)
kram nadja

Annika Christensen sa...

Lika fint som vanligt.
Tom extrafint !!
Annika

Hjerterom sa...

Så masse nydelige saker!
Flotte bilder du viser :)

God helg

Siw

LantlivsAnette sa...

OOpppss vad många kommentarer du har !!
Du, tack snälla du för att du tänker på mig nu när jag har det svårt och jobbigt i livet...
Det värmer...
Kraam Anette

C De-sign sa...

Vilken vacker skärbräda....och citroner...så vackert man blir glad bara av att titta på bilden! Ha en skön lördag! Kram fr C

Maliva`s verden sa...

Wow,så kult at jeg fant frem til deg...og din fantastiske og inspirerende blogg...Jeg legger deg til blandt mine favoritter..for hit må jeg innom igjen.Go`kveld til deg fra Maliva

n o r d i n g å r d e n sa...

Va knäppt!!

hade jag missat detta sagolika inlägg!!?? Vilka fina bilder, allt perfekt, in i minsta detalj, vilken fin skärbräda, till 25 kr, vilka dårar, tur det finns de utan vett:) så vi kan fynda!

Snyggt i hyllan, riset, citronerna, Guas söta ljuslyktor och handduken, mycket lockade bilder!

Ha en fortsatt skön helg!! Mari.

Millas hem sa...

Vilken lycka!!

Skärbrädan är ju underbar, vilken fantastisk tur du hade!

Jag säger Grattis!!

Camilla

Loppis Lycka sa...

Vilket fynd! 25 kr! Jag har en liknande hemma, men den har ramlat i golvet en gång och är nu o 2 bilar :( får ta fram superlimmet.
Ha en fortsatt fin helg
Kram Josefine

Weißer Vintagezauber sa...

Hall Mia,go on my blog ,here is an "award" for you.Love greetings,from Elke.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hallo tjejen!
Vilket härligt fynd du sprungit på! Kanonfint där i tallrikshyllan, tillsammans med söta ljuslyktorna!
Kryddgrönt och citoner är verkligen fint i köket! Brukar själv ha citroner eller lime, just nu har jag Lavendel på diskbänken :D
Önskar dig en skön ny vecka!
kram vännen!
nina

junhe sa...

men vilket fynd du gjort!!! HÄRLIGT
ser fram emot våren, då loppisarna här i trakten öppnar!!!!

ha en bra söndagkväll/ kram junhe

junhe sa...

men vilket fynd du gjort!!! HÄRLIGT
ser fram emot våren, då loppisarna här i trakten öppnar!!!!

ha en bra söndagkväll/ kram junhe

Unknown sa...

Hej vännen,

vilket kanon fynd! blev urläckert på din hylla.

lyckost dig som har fått njuta av solen och värmen. längtar...

cirtonpaj.... mums... får man smaka?

Ha en skön vecka den som kommer!
Kramisar Jeanette

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Mia,

Å vilken söt skärbräda - alldeles lagom sliten & fin! Vilket fynd! Visst är det för härligt när man springer på en sådan grej :D

Jag måste ju bara gratulera vännen - så otroligt många kommentarer du får!!! Så roligt. INte ett dugg konstigt, din sida är som magi att besöka. Vackra bilder på sagolika ting! Din känsla för estetik är enorm! Tack för all inspiration vännen!

Kram Jes ♥

Rummet för välbefinnande sa...

Hej Mia, så glad jag blir att du hittade till min blogg! Visst är väl Himlarum underbart?! Det är verkligen som att få sig en liten snabbvisit i himmelriket det *ler*
Kan säga att det inte var så himla dumt att hitta hit heller "fniss"
Den där skärbrädan som du hittade är ju helt underbar den, så kul för dig. Så njuter jag förstås av dina fina bilder, tackar!
Ha en riktigt fin dag nu så hoppas jag få se en liten skymt av dig igen!
Många kramar från Mia

Kullan Pullan sa...

Vilken raritet du fått tag i. Nytt blir aldrig detsamma.
Ha det gott i solen!
Kram Paula

Anonym sa...

vad fint du har,vad tycker du om min blogg;)

angelhairs.blogspot.com sa...

Härliga bilder!!!!
Kram Jeanette

Anonym sa...

Oh my is that ever pretty Lilla! I have never seen such a lovely cutting board before. What a wonderful find. I just found your blog and I'm so enjoying it. You take fabulous photos. RJ

Anonym sa...

Hello. My wife and I bought our house about 6 months ago. It was a foreclosure and we were able to get a great deal on it. We also took advantage of the 8K tax credit so that definitely helped. We did an extensive remodeling job and now I want to refinance to cut the term to a 20 or 15 year loan. Does anyone know any good sites for mortgage information? Thanks!

Mike

yanmaneee sa...

curry 6 shoes
hermes belt
kyrie 6
hermes belt
100% real jordans for cheap
balenciaga sneakers
mbt
jordans
air jordan
golden goose

Unknown sa...

More Help dolabuy fake click for more replica bags from china click this gucci replica bags