söndag 3 mars 2013

Solig söndag ~ Sunny Sunday

Vilken dag det har varit idag... Helt underbar! 100% vårkänsla med klarblå himmel och en varm strålande sol. 

Det blev bland annat en skogspromenad med lite fotograferande och så lite yoga.
Jag är med på en "Yoga Challenge" på Instagram, där man skall göra en ny yogaposition varje dag under mars månad, fotografera den och sedan lägga ut bilden på Instagram. Jättekul, tycker jag. Vi får se vad jag säger framöver när svårighetsgraden ökar markant, hihi.


Jag såg att snödropparna är på väg att slå ut i trädgården.. Ett par dagar till med sol och värme så blommar de nog för fullt! Inne njuter jag av min blå hortensia, där en liten kvist hamnade i ett krackelerat senapskrus.

Ha det gott!
Kram
Mia
-
PS Ni missar väl inte tävlingen som jag berättade om i fredags? Ni kan vinna en fin industrilampa och ett kuddfodral i lin. (värde 620:-) UPPDATERAT: Vinnare är Åse, med bloggen Mitt Vita Hem.


19 kommentarer:

Jessica sa...

Ja vilken härlig dag det varit idag, perfekt början på barnens sportlov Kram Jessica

angie sa...

ein wunderschönes blumenfoto!!!
alles liebe von angie aus deutschland

Solveig sa...

Så nydelig og vårlig bilde du viser!! Tror jammen jeg må følge med på på Instagram. Skal begynne med Yoga til uka - det blir skikkelig spennende!!
Ha ei flott uke!
Klem fra Solveig

Hemmavid sa...

Hejsan fina Mia!

Oj, det låter inte helt fel med blommor som är på väg att slå ut i trädgården!! Här lär det nog dröja... Vi har snödrivor som når upp till fönsterkarmen - men långt där under finns det nog några härliga blomlökar som ligger och väntar!!

Ha en fin söndag kväll.
Kramen Jenny

Rummet för välbefinnande sa...

Det ska allt mycket till för att du inte ska klara av yogapositionerna. Du är fenomenal Mia!

Ja, det har varit en underbar dag här också. Fick sånt lyckorus så du anar inte. Fotade och log och fotade och sjöng....... Hi hi.
Sen blev det en rask promenad. Vilken härlig tid.

KRAM

Geli sa...

Hello Mia! I love your photo! Spring is here! I wih you a nice week! With love, Geli

Vita små hjärtan sa...

En helt underbar dag har det varit!!!!
Dina bilder är så fina...
Kram Agnetha

All Seasons sa...

Wonderful your Hydrangea!
I hope tommorow the sun is coming here in Holland. Spring is here on your blog!

Have a lovely week
Hugs,
Patricia


Gabriella sa...

Åh så härligt med snödroppar! Så fint med den blåa hortensian, vackert. Underbart med blå himmel och sol, energin kommer tillbaka och man bara njuter!=)
Kram

Anonym sa...

Høres ut som en herlig søndag:)
Og for noen nydelige vår bilder :)
Ønsker deg en god uke
Klem Merete

Deb sa...

Such a pretty flower and ironstone.

Bleudelavande sa...

Questa immagine è così romantica!!! Questa ortensia è meravigliosa!!!!
Buona giornata.

chezbeccy sa...

I love the blue hydrangea, your photographs are amazing.

Beccy

Hajan sa...

jag älskar Hortensior, visst är
De fina. Men man får inte glömma
bort dem, då är de fula på kort tid.

kram / Hajan

Rustic Vintage Country sa...

Such a beautiful photo! x

Marysol sa...

Beautiful image! The perfect way to start the week.

Annas skattkammare sa...

Lovely! Vi strosade i Göteborg igår och satt och fikade på stan efter god hotellfrukost. Ljuvligt!
Fint du alltid visar!
Kram Anna

Sandra van Doorn sa...

Haven’t been over here for ages! still love discovering your interior pictures each time! xo sandra

Det Vita Drömhuset sa...

Tack för ditt meddelande inne hos mig! :) Ditt mail hade tyvärr hamnat i skräpposten! Men nu har jag mailat dig tillbaka! :)

Vad glad jag är över min fina vist!!! ♥

Ha en fin dag.

Kram Åse