måndag 11 mars 2013

Måndag ~ Monday

Vilken oväntad kyla som mötte oss i morse..! Hela 14 minusgrader på morgonen, men sedan gick temperaturen upp emot nollan under dagen. Katten hade ingen alls lust att vara utomhus, så han har legat inne i en varm fåtölj hela dagen, i väntan på att våren skall komma tillbaka. 



Nu skall jag göra dagens Yoga Challenge, en utmaning från Instagram som jag är med på under mars månad. Det är alltid lika roligt att se hur dagens övning ser ut! Vi är inne på dag 11, och svårighetsgraden ökar för varje dag. Härligt! 

Ha en fin kväll!
Kram
Mia
-

24 kommentarer:

Sea Angels sa...

Hello Mia
what a gorgeous collection of pictures. The weather has turned cold here again with snow flurrys.. Your yoga sounds really challenging but fun.
Hugs Lynn xxx

Rummet för välbefinnande sa...

När jag ligger här i soffan ser det ut att vara alldeles ljuvligt vårväder ute, men det är ganska kallt har jag förstått. Hi hi känner mig som missen idag jag. Kurat i soffan mest hela dagen faktiskt.

Nu tror jag minsann att det vänder snart - alldeles bestämt... "ler* Får aldrig tappa hoppet vet du!

Ha en bra kväll och jag skickar en kram till N nu så får du hälsa ifall jag feberyrar och glömmer sen. ;p

<3

Unknown sa...

Åh så härliga bilder! KRAM

Anonym sa...

Beautifull pictures, especially your cute cat. Lovely how he (or she) is dreaming about nice warm weather!
We also are!
Greetings, Peetje

kråke sa...

Låter härligt med yoga!:)) så mysigt han ser ut att ha det i fåtöljen:)) vackra bilder som vanligt:))

Kraaaam fina!:))

Kråke

idémakeriet sa...

Vore jag katt hade jag också legat hela dagen i en sån skön och mysig fåtölj.
Inte vill man vara ute i den här kylan, tänk att man fryser om tassarna.
Du är duktig med dina yogaövningar.
Tack för omtänke att skicka mig några söta ord när jag behövde det som allra mest.
Ha en mysig kväll.
Varm kram Gerda

Katja - Bag End sa...

Your cat is SO adorable; very kissable little nose :-) Your photos are beautiful, as always.

Have a great week,
Katja

Anonym sa...

Ja, det var like kaldt i Norge i dag også...Brrrr
Så det var bare å kle på seg:)
For noen utrolig nydelige bilder med masse inspirasjon:)
Ha en fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Geli sa...

Hello Mia! I love your photos with your sweet cat! It' s getting cold again .... The winter is soooo long this year! I wish you a happy week! With love, Geli

Marysol sa...



Weather forecast here: rainy and gray. Typical for this time of year.

And I think your precious kitty has the right idea. Maybe I should take a nap.

Annas skattkammare sa...

Så fint du visar Mia! Visst var det kallt imorse, msn längtar ju så efter vår nu så det är inte klokt!
Kram Anna

Annica sa...

Haha förstår katten. Om jag kunde skulle jag också rulla ihop mig i soffan och stanna inne =)
Hoppas du får en fin vecka full med vårsol!
Kram Annica

Gabriella sa...

Ja, brr för kylan! Men så mysigt det ser ut där katten ligger=)
Kram

LantlivsAnette sa...

Jag förstår att katten vill vara inne i värmen, vår katt är likadan..
Åhhh så fina bilder du visar oss..
Ha en fin dag
Kraaam Anette

tania sa...

Hello Mia;)
il tuo blog è sempre bellissimo
Tania

Anonym sa...

Hej Mia!

Lämnar en liten kommentar här idag! Din katt är rena fotomodellen, verkar inte ha något emot att du fotar den. Min katt är inte alls lika villig till att låta sig fotas. Vi hade också lika kallt här i Gävle.
VARM kram
Mari-Anne

Designe sa...

Åh va jag gillar dina speglar där på krokarna!..åsså myskissen såklart! Låter kul med utmaning på Instagram! Ha en fin dag! Kram :)

sagra sa...

What a lovely cat!
I like your style in decorating. It's cozy an really vintage.
Sabrina

sagra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alicia sa...

TODO ME PARECE HERMOSO!!!!!!!
Y ESE GATO DIVINO....
SALUDITOS

Millas hem sa...

Gulliga gulliga katt! Påminner om min Hugo jag växte upp tillsammans med! Han blev tjugotre år den gamle bonnkatten!=))

Kram C

jasonbob sa...

yeezy 350
calvin klein outlet
golden goose slide
pandora bracelet
balenciaga sneakers
moncler outlet
supreme clothing
off-white
off white clothing
supreme clothing

yanmaneee sa...

kd shoes
nike off white
kd 10
golden goose outlet
hermes
off white jordan 1
giannis shoes
golden goose
yeezy boost 350
steph curry shoes

slasmoa sa...

about his replica gucci handbags his explanation gucci replica bags see here replica ysl