måndag 28 maj 2012

Ledreborg 2012

Det blev många bilder knäppta på mässan, här är fem av dem. Vädret var som sagt strålande, nästan lite för bra för fotografering kanske, för en del bilder har blivit lite överexponerade i det starka solljuset. Hoppas ni ändå kan se lite hur det såg ut där.
Den här gamla porslinshon stod jag länge och lurade på...
I år köpte jag inte några rosor, men en vacker klematis fick följa med hem
Gamla sifoner fanns det gott om på mässan
...och stora och små godbitar
Ett hav av pioner

Mitt allra ödmjukaste tack för alla fina kommentarer... Ni gör mig så glad!
Sedan vill jag passa på att hälsa nya läsare hjärtligt välkomna

Jag önskar er en underbar vecka!
Kram
Mia
-

34 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj. Sååå mye vakkert!! Her skulle man vært! Takk for titten ! Ha en super, ny uke, vennen!!

STOR KLEM
anette

Anonym sa...

Absolutely gorgeous!!!! I see so many things I would love to bring home with me!! Have a lovely week =) Xo ~Ashley

linnea-maria sa...

Oj vilka underbart inspirerande bilder! Kram /Therese

LantlivsAnette sa...

Men ohhh så underbart..vad fina bilder du visar oss..
Kraaam Anette

Loppe sa...

Helt enig
der var underbart !!
Jeg var der fredag...
Så du mine bilder ??

Ha er bra vecka!
Kram
Loppe

Spets och Silver sa...

Åhh såååå vackert! Skulle kunna tänka mig att ta hem det mesta, hahaha. Jättefina bilder.

Kram från Nette

LissasVita sa...

Jag hade velat varit där...synd att jag inte tog mig dit..nästa år hoppas jag...Så underbara saker!! Kramen Lisbeth

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åhhhh ja svimmar såå underbara bilder... lovely kram sussie

Annas skattkammare sa...

Hej Mia! Så skönt att du blev frisk till mässan, ser helt underbart ljuvligt ut! Försatår inte varför jag inte varit där, jag har velat åka till Danmark i flera år! Sambon är inte så pigg på det, så snart får jag nog dra med mig ett par tjejkompisar istället. =)
Kram /Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så läckert! Jag har i flera år drömt om att åka dit, men har ännu inte lyckats komma dit. Men snart hoppas jag.

Vackra bilder!
Hälsningar Monica

Bruno och Mig sa...

Oj så vackra bilder. Jag njuter jag med av allt fint.

Kramar L

http://tintacirera.blogspot.com/ sa...

Preciós. Les peeònies, m'han donat una idea, jo també tinc un bressol de nines, fet pel meu pare, i ple de flors és preciós.

Johanna sa...

Vad mycket fint! Älskar de där färgade flaskorna med en kran! Har försökt få tag i en länge men inte lyckats :(

Willa Wanillan Mirjami sa...

Pioner <3

mormorMärtas sa...

Vilket underbart ställe...
och pionhavet älskar jag!
Kram Annika

Chokladvillan 1910 sa...

Mycket läckert ! Jag gillar bensindunkarna, riktigt fina ! :D
Kram Anki

G:a Affären sa...

Underbara bilder! Sista bilden med barnsängen full med pioner tar musten ur mig, vilket överflöd och vilken lyx. Jag hade säkert köpt några buketter, pioner är ju så fina torkade också.
Kram /Cia

Anonym sa...

Hei!
Herlighet noe så vakkert:) her skulle jeg ha vært!
Helt nydelige bilder/ting som jeg elsker!
Fortsatt god kveld

Klem Merete

www.InWhite4You.se sa...

Fantastiska färgkombinationer i det härliga överflödet av pioner. Såååå vackert.
Kram InWhite4You / Lena

Mamma C sa...

Jisses så vackra bilder helt fantastiskt.
Kram Mamma C

Vida sa...

attans vilka vackra bilder;) förstår att ni njöt och fick en rejäl dos inspiration;))

pionerna är såååå fina och ska med mej hem nästa vecka från Köpenhamn;)) kramkram

Vidabarnvakttillälsklingar;)

Frøken Anker sa...

Du har rigtig fundet de skønne ting. Og sengen er da helt vidunderlig :-)

De gamle skilte på min blog er gamle præmier. De er nogle af de varer, der lige er kommet til butikken.

Birgitte

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

OH my gosh....you could never get me to leave there,so many pretty things! Hope your well,xoxo

Weisser Traum sa...

morgen du liebe
es ist ein traum die fotos.
grüässli daniela

bec sa...

A sea of Peonies... heaven!
these photos are gorgeous I can't stop looking at them!
Bec x

Hajan sa...

Oh vad Du måste ha haft trevligt.
Vilken marknad,essA underbara
PIONER. att ingen försökt att göra Parfym av dem,med den underbara doft som de har.
Jättefina bilder TACK

Stenmur & Gärdsgård sa...

Tror att det är någon som varit i paradiset och inspirerats...

Såå vackra bilder!!! Förstår att det var fantastiskt.

Vilken fin murad vägg, jag tycker det är vädligt fint att bevara den rå/grå...

Ha en fin onsdag,
Kram Malin

Made in Persbo...Carina sa...

Å Himmel så fint! Särskilt pionhavet drog i mig. Tänk att kunna fylla sitt hem med så vackra blommor. Låter som att ni haft det underbart:).
Så fint det blev hos er också med putsade murstocken och stjärnaniskransen. Du är så pysslig :))))

Kram på dig Mia
Carina

Peggy sa...

Oj så mycket fint man blir ju så glad av att titta på bilderna :-)
Ha d gott!
Kram!

seraphine pompon sa...

all these things are very beautiful !!! and this sea of péonies , so gorgeous !!! roses , too ...have a good day , xoxo , séraphine.

seraphine pompon sa...

thank you for your comment on my blog...i am living in france but not on " la côte d'azur " , but in a very beautiful région too , named " bordeaux " ( very good wine ) and near " le bassin d'arcachon " and " le cap-ferret "...do you know ? have a good day , xoxo , séraphine. ( florence )

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen sa...

Prachtig.

Groet,

Marieke.

Magdalena sa...

myyyyye vackert her hos deg....

Candylei sa...

I would love to shop there. All of those peonies against the blue...so pretty!