tisdag 16 augusti 2011

Lilla Blanka in The Feminine Home

Ett nytt nummer av det ljuvliga amerikanska magasinet The Feminine Home av Jo-Anne Coletti har just kommit ut, och vårt hem är med i det..! Jag blev så himla förvånad när Jo-Anne frågade mig om jag ville vara med, men jätteglad såklart... och nu är jag så nyfiken på resultatet att jag knappt kan vänta tills jag får bläddra i detta magasin! Thank you Jo-Anne!

Jag plockade in en av mina lavendelblå rosor, så att jag kan njuta av den inomhus nu när verandalivet för tillfället inte är så aktuellt. Hoppas på lite stadigare och varmare väder så att man kan flytta ut igen, hihi.

Ni som vill beställa ett exemplar av tidningen kan klicka här för att komma till Jo-Annes websida. Där kan ni även beställa det första numret av denna tidning.

Tack för era fina kommentarer om vårt kök i förra inlägget - och tusen tack för alla fina tips på barstolar!
När jag har visat bilder från vårt kök får jag ofta en massa frågor, vilket jag tycker är jättekul!
I nästa inlägg tänkte jag samla ihop dem och försöka svara på alla på en gång.
Kram och ha en jättefin vecka!
Mia
-

33 kommentarer:

mrsmerriwhite sa...

oh, what lovely feminin pics !!
vintage greetings
mina

(eddas) sa...

Så kjempekoselig:)
Lekre bilder og en nyyydelig rose....
ha en fin kveld
klemklem på deg

mysiga heestrand sa...

Så roligt att du är med med ditt fina hem i den tidskriften. Den har jag redan beställt för ett par dagar sedan, ser verkligen fram emot att få den. Finns det en ros som heter lavendelros? Rosen på bilden är verkligen vacker, skall försöka få tag i en sådan.
Kram Marita i Heestrand

Iren sa...

Kjempe morsomt å bli spurt om noe sånn da, utrolig artig!!!
Når det er sagt så synes jeg det er velfortjent, fin blogg og inspirerende bilder!!!
Mvh Iren

Marita sa...

Vilken vacker ros!! Helt underbar! Det magasinet har jag inte hört talas om, jag som fullkomligt missbrukar inredningstidningar!! Hur har jag kunnat missa...??? Vad kul att du är med i den! Får nog allt ta och leta reda på ett ex! Ha det allra bäst! Kram, Marita

rosenälvorna sa...

Grattis, jättekul för dig!! Såg bilderna från tidnigen, underbara! Christina

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh Mia - så underbara fotona är.......
Rosen är så ljuvlig och jag blir alldeles pirrig när jag ser den. Så himla kul med magasinet också. Det vore inte fel att köpa faktiskt.

Du, en riktigt stor kram till dig vännen. Blev så glad när jag satt och tittade på bilderna förut idag och det var som om jag var tillbaka igen. Det är väl attan att tiden går så fort bara.

Ha en fin kväll och glöm inte bort att ta det lugnt och njuta lite......

Tinas bo sa...

Helt underbara bilder!!!
Men så har du ju ett underbart hem!!
Och vad kul med reportaget!
Ska se om jag kan få tag på Magasinet!! :)

Kram Tina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbart fina bilder.Bara så himla fin färg på din ros.Vad skoj att vara med i en så härlig tidning.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

Rose sa...

Mia, imagino sua alegria .
Lindas imagens.Tudo me encanta.se pudesse registrar o perfume da rosa, heim?
Boa semana.

Mia, föreställer jag mig hans glädje.
Vackra imagens.Tudo encanta.se jag kunde registrera doften av ros, va?
Bra vecka.

Marie sa...

Ljuvliga bilder Mia!!!

Kul att vi är med i samma tidning!

Kramar Marie

Ps. Du har mail!!!!!

Le Style sa...

Congratulations on the report in the magazine!
Your house is wonderful, really deserved .....

Warm greetings

Norregård sa...

Är inte ett dugg förvånad, du har det så fint Mia:))) Kul!!

Kram Malin

Anonym sa...

Underbar ros och grattis Mia så kul för både dig och Mare (såg att hon också var med)!

Ditt hem är så vackert och du är som klippt och skuren till att fota, inreda och designa.

Varma kramar
Renate

Anonym sa...

Åhhhh.da må eg bære få gratulere deg...utruli arti` å få komme i dæ nydeli`e magasine hennes...e ofte ijnnom bloggen hennes og ho har mykkje nydeli`!! E dæ nån i Norge som sæll magasine hennes æiller må dæ bestæilles fra sia hennes? Klæm fra Vintagepia :o)

Rose Garden Malevik sa...

Hej duktiga fantstiska Mia :)
så himla kul....
du ser snart e du världskändis...och jag känner dig ( lite ) :)
snygg ros :)
ja herrgeud,,,,,vad ska vi göra med vädret.....jag har börjat täcka vissa rabatter.....för att överhuvudtaget få några rosor...ska det aldrig sluta....
kramkram Håkan

Johanna Stålros sa...

å klart ditt vackra hem ska vara med i den fina tidningen!!!! Underbara bilder. kram Johanna

Fia sa...

Men...WOW...snacka om häftigt;)
Så vackra rosor, så underbart magasin.
Måste klicka in direkt!
Kram till dig ♥
fia

Anonym sa...

mycket cool bilder rosor speciellt och spets )))

Ivy and Elephants sa...

Hej Mia, Gratulerar till att vara med i den underbara tidningen. Dina bilder är alltid så underbart. Du förtjänar att presenteras i en tidning. Du uppmärksamhet på detaljer är fantastiskt. Tack för din underbara nyheter

Paula
ivyandelephants.blogspot.com

gamla skolan sa...

Kul Mia ! Kan tänka mig att ert vackra hem passar i den tidningen ! Det verkar vara en ljuvlig tidning .
Kramar // Susanne ♥

Vintage House sa...

Hej
Så roligt för er!!
härligt vacker ros och hoppas verkligen vi kan få lite värme igen idag regnar det igen..
kram
sandra

Skatan sa...

Varmt grattis till en företagsam kvinna :)

Kram.

Annakarin

Designe sa...

Åh så skoj! Grattis! Såg att vita ranunkler oxå var med!..hihi, jag har oxå haft kontakt med henne..vi får se vad som händer!
Kram

Designe sa...

ps. Såå himla fint ni har fått till det i köket! I like!:)

Frøken Anker sa...

Tak for tippet. Jeg burde måske bestille magasinet.
Sikke skønne billeder, du viser. Du er en mester i at tage smukke billeder.

Hav en dejlig dag
Klem

Unknown sa...

Hej

Vilken vacker ros.
Underbar bilder som alltid.
Ha det bra
Kram

Annas skattkammare sa...

Hej Mia! Så ljuvliga bilder du visar! Så skoj med reportage! Kram Anna

Sallys hus sa...

Grattis så skoj..!
Jätte vackra bilder.
Blir kul att läsa om köket sen då...
kram o ha en fin dag!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka vackra bilder!! Underbar ros!!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Magdalena sa...

heia..
så utroolig vakre bilder så inderlig vakkert...!
du er så god!!
klem og fiin helg!
magny

Anci sa...

Åh, vad kul !! Ett jättegrattis till dig !

Kramar
Anci

Almacén de Inspiraciones sa...

Oh Mia! ¡Nunca de canso de pasear por tu blog!. ¡Tu gusto es exquisito!. Con tu permiso , expondré algunas de tus imágenes refiriéndome a tu blog el próximo día 5 en http://almacendeinspiraciones.blogspot.com.es/.
Gracias desde España, Blanca