torsdag 21 augusti 2008

Vinst och awarder

Jag är lycklig..! Jag har vunnit ett jättegulligt näsduks-etui av goa Bea som har den fina bloggen Beas Barnslikheter! Titta här vad fina grejer hon gör, jag vill varmt rekommendera ett besök i hennes blogg, hon är så kreativ och jätteduktig på att sy!

Etuiet tål att granskas, det är alldeles perfekt!

Nu ligger etuiet på mitt bord på jobbet och jag blir glad varje gång jag ser det :) Tack igen Bea!!! *Kram*

En annan grej som jag också blir glad över är alla awarder jag får! Detta fina konstverk fick jag av en annan Mia, nämligen Mia med bloggen Hem och Lycka. Tack snälla Mia, det värmer i mitt hjärta skall du veta! *Kram*
Jag fick även awarden av goa Kerstin med bloggen Mitt hvite hus, tusen tack Kerstin! *Kram*
Jag vill skicka denna award vidare till följande personer:
Marie, som jag känt länge via bloggen och trivs jättebra med och hennes underbart mysiga blogg Vita Ranunkler.
Ina, som har en otrolig vacker blogg, Franssohnska gården och en stil som jag gillar jättemycket.
Och sist men inte minst...Aina med bloggen Modern Country. En blogg som jag fastnat för från första stund, och en ur-mysig tjej!
Kraaaaam
Mia

38 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till vinsten och utmärkelsen! vad roligt :)
Näsduks-etuit var verkligen sött!
Ha en bra kväll.
Kram!

Malin - I min trädgård sa...

Nämen lyllo dig! Men det är du klart värd - både utmärkelserna och vinsten. Självklart är jag inne och kikar på Beas blogg lite titt som tätt. SKa kika vidare på bloggarna du nämnde.

Kram M

Hannis sa...

Grattis till vinst och utmärkelsen!!
Vinsten är så söt!!

Tack för dina goa kramar!
Nu har jag snyftat klart och tagit nya tag=))
Skam den som ger sig!

Kramen Hannis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Åh du vilken tur du har! Jättefin vinst! Grattis också till dina awarder!
Ha det gott gott!
kram
nina

Åsa sa...

Grattis till awarder och fina vinster.
Kram Åsa

Viola sa...

Grattis till vinst och utmärkelse, kramar Viola

Inspiration i vitt sa...

Hej mia,det är väl någon mening med att det blir såå mycket grattis på en gång (kan det va att du har en väldans fin och vacker blogg och ger oss andra så mycket inspiration må tro)

Du undrade över min handfatskran och det är så att den var antikguldfärgad när jag köpte den för sisådär 7år sedan, jag slipade lite på den och sprutmålade den ett par ggr för att sedan slipa på den igen och det gick alldeles utmärkt.
Kram på dig/Ingela B.

Marie sa...

Hej gumman!

Grattis till din fina vinst, den är jättesöt! Jag vågar knappt säga det, men jag hade turen att vinna ytterligare en vinst igår. Imorgon ska jag definitivt köpa mig en trisslott, jag verkar vara ha bra flyt just nu, hihi.
Grattis till utmärkelsen Mia och tack goa du för att du skickar den vidare till mig. Jag trivs jättebra med dig också, längtar tills vi ska ses igen!

Kika in till mig så får du se en tvålkopp som du känner igen! Hoppas det är ok för dig att jag köpte en likadan! Min ska dock få bo i blivande tvättstugan!

Ha en trevlig helg och så hörs vi snart via mail!
Kramar Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Hej vännen!!

Grattis till din fina awrads och fina present!!

Har missat massor av underbara inlägg hos dig, terminsstart är inte bra för bloggandet...tiden räcker inte till! Dessutom har det varit massor av annat utöver jobbet också...
Hoppas att allt är bra med dig!

Kramis!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilken söt vinst! Ljuvlig:)

Grattis till utmärkelsen, den är du verkligen värd!

Stor kram
Annica

lottens vita och gröna sa...

stoooooooort grattis till världens goaste mia, till vinst och utmärkelser! du, vilken härligt söt vinst, sånt där sött som gör att man tokler!
vet du vad glad du gör mig med dina kommentare, läser dom mången gång och lyfter en smula av glädje!
varmastekramen lotten som inte är på botten, nääää svävande var det ju...

Lilla huset på prärien sa...

Hej Mia! Grattis till vinsten, jag var in varje dag och lämnade meddelande men ack nej... och grattis till utmärkelsen också. Jag har både Marie och Aina som favoriter men Ina har jag inte varit inne hos - ska genast kolla lite.

Kram Jenny

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Nydelig gevinst , riktig lekker. Og grattis med award.
HÅper du har det bra, travelt her med skolestart og alle rutiner skal komme på plass igjen.
I dag har jeg trasket på Ikea og mange flere butikker i timesvis, herregud så trøtt man blir av sånt ..beina og ryggen er ursliten hihi.
Men jeg må bare få gjort meg ferdig med stuen i 1.etasje, heldigvis fikk jeg kjøpt inn både teppe og lamper og det som trengs for at det skal se bra ut, hurra! I morgen gjelder det å få alt på plass..puh :O)
Klem

Beas sa...

Åhhh...jag rodnar hela jag!

TACK för alla otroligt fina och värmande ord denna småblåsiga och kulna torsdagskväll!

Vad roligt att du tycker om den.

Mamma C sa...

Hon är duktig Bea, vad fin den var din vinst. Grattis till din utmärkelse.
Kram Mamma C

Skatan sa...

Ett dubbelt grattis till dig :)

Sov gott,

Skatan

Susanne sa...

Grattis till vinsten. Jag har slutat tävla för jag vinner aldrig. Har tur i kärlek istället. ;-)
Grattis till awarden också.
Må så gott!
//Susanne

♥ Pia... sa...

Grattis och vad roligt...:)...du har ett väldigt vackert och mysigt kök..och att det är en massa bord..gör inget...de är så fina blickfång..kram.PIA

Anonym sa...

Hej Vännen!

Grattis till både vinster o award.

Beas är verkligen duktig och hon för ett hantverk vidare som jag tycker är värt att uppskatta.

Hoppas du får en bra helg.

Vi har haft begravning här idag för min lilla mommo somblivit en ängel så jag e lite slut. I morgon ska det däremot hända en jätterolig sak som jag kommer berätta om lite senare om det faller väl ut

Bamse kramizar

Lena

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja grattis till både vinst och award!
Så roligt att du hittade mig =) Du är sååå välkommen tillbaka.

Kramisar Anita

Goa sa...

Hej hjärtat!
Grattis till både vinst och award! Dessa är du verkligen värd..:)Och så roligt, man blir ju så glad..:)

Hoppas du mår väl och en lovely helg önskar jag dig!
Hälsa alla!
Kram...sockervadden..;)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med award;=) og gave. gaven var jo kjempesøt=)
Du fortjener alt vet du min vennO=)

Nyt helgen
Klem Kerstin

Min Skattkammare sa...

Grattis!
De är så charmiga och fina hennes alster, och så välgjorda!
Jag har hennes vimplar, är så glad åt dem!
Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram till dig!
Kicki

elisabeth sa...

Så heldig du er:) den var supersøt!!!
Grattis med award, du har jo en fantastisk blogg da;)

MODERN COUNTRY sa...

God morgen vennen min!

Håper du har sovet godt. I dag smiler solen her, så det blir nok en fin dag :)

Grattis med Award! Og tusen takk for at du sender den videre til meg! Av alle disse jentene så plukker du akkurat meg, å så glad jeg blir!! Dine ord berører mitt hjerte sånn, du har virkelig et hjerte av gull.
Så flott etui du har vunnet, kjempeflott arbeid. Nå ble jeg virkelig nysgjerrig på hennes blogg. Det har jo klødd i mine fingre en stund nå og i går fikk jeg endelig frem maskinen igjen. Nå bare innrede min krok praktisk og vakkert.


Ønsker deg en riktig fin dag!
Varm klem fra meg

MODERN COUNTRY sa...

Du er en ur-mysig tjej selv!! :))

Aina

Emma sa...

Det var du väl värd, bägge delar:)
Hoppas du får en mysig helg nu.
Kram Emma

My White Cottage sa...

Grattis till dina utmärkelser!!! Så fint etuiet var som Bea sytt! Förstår att du blir glad varje gång du ser på det! :)

Önskar dig en skön helg Mia!
Många kramar från Jenny

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vilket fint näsduksetui!!! Förstår att du är happy!!! //Linda

Annas skattkammare sa...

Grattis till den fina vinsten och awarder! Ha en trevlig helg! Kram /Anna

Henrikohelen sa...

Grattis till awarder! Vinsten var supergullig! Vad duktig hon är, ska kolla in hennes blogg.
Kram
Helen

Frida sa...

Grattis till vinsten och utmärkelsen!
Kram Frida

ColonialEast sa...

Hej Blanka - vännen! Ville bara kika in och önska en härlig helg!!

Karin i Villa Grå sa...

Hej på dig min vän!

Någon resa blev det inte, men efter att ha varit inne och läst Gúas kloka ord (hon har en förmåga att slå huvudet rätt på spiken, visst har hon?) inser jag att jag börjat haka upp mig på att allt måste ske sommartid... *inser* Västkusten ligger väl kvar även under de andra årstiderna? ;-)

Det bästa med att vardagen är tillbaka är helgerna, tycker jag. Visst är det SKÖNT när barnen trillar in hemma på fredagseftermiddagen och man vet att nu är det helg? Dessutom börjar det bli så pass mörkt på kvällarna att man kan tända massor av ljus..! *myser*

Ta hand om dig!

Kram, Karin

Karin i Villa Grå sa...

Glömde!

Riktigt fint etui! Vissa kan trolla med nål och tråd! Jag har två kuddar och hjärtan här från Bodil, Fru Gredelins dillen, och hon är helt makalös när det gäller att få ihop tyg till vackra kuddöverdrag. Jag kan inte sy särtskilt bra men jag kan beundra dem som verkligen kan!

Kram igen!

Ina sa...

Grattis till dina utmärkelser, det finns ju en anledning till att du får de... Tack så jättemycket för min utmärkelse! Vad gulligt av dig att välja mig av alla fina bloggar och duktiga tjejer!!
Etuiet är verkligen supersött!
Kram Ina

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis till både vinsten och utmärkelsen :) Så söt den lilla etuin var :)

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Hem och Lycka sa...

Grattis till vinsten och till dina utmärkelser som du ju är väl värd! ;-) kram!