onsdag 2 januari 2013

Skuggor ~ Shadows

Vi har haft några riktigt mörka och regniga dagar. Utan snön har det känts extra mörkt. Men idag sken solen starkt, och jag blev så glad att jag var tvungen att föreviga ett par av skuggspelen här hemma!
Ute kändes det nästan som mars, för solens strålar hade torkat asfalten här och var så det kändes ganska vårlikt.


Ja, så var det alltså nytt år :-)
Jag tycker att det känns spännande, för jag tror att 2013 kommer bli ett riktigt bra år!

Kram och ha en fin kväll!
Mia
-

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige bilder:)
Ja, været er ikke noe særlig i Norge om dagene heller!!!
Det har regnet en del, så nå er det super glatt ute og tidelig mørkt!
Men det snur nok snart, skal bli godt med litt lysere tider:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Geli sa...

Dear Mia! I wish you a happy new year full of sunshine and love! Geli

Annas skattkammare sa...

Jag tyckte att det kändes som vår i luften igår när vi var ute och gick, helt underbart! Idag sken solen och bet lite i kinderna igen, härligt det med. Underbara bilder!
Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Mia ! :)

Jag vet ju att du heter så hihiii :)
Men skrev i farten till dig när jag letade en nyårsklänning ;)
Så ibland kan det bli så ;)

Hoppas att du hade en bra nyår !:)
Och visst ska det bli en bra år ;)

Ha en fin fortsättning ! Kram Sirpa

G:a Affären sa...

Ja visst kommer vi att få ett riktigt bra år!

Idag har vi också haft sol och även jag har haft ett inlägg med vad som plötsligt händer när den visar sig. Så fina skuggspel du visar på härliga detaljer! Tillvaron blir så mycket bättre i solsken och dit är vi på väg nu.

Kramar till dig fina,
Cia

Chokladvillan 1910 sa...

Tänk det känns som vår & då är det bara 3 januari ! Hehe många bakslag att vänta innan dess våren dyker upp... Härliga skuggspel !
Må så gott !
Kram Anki

Husprojekt Drömhus sa...

God fortsättning på det nya året!

kram Tiina

www.InWhite4You.se sa...

Härligt. Du är alltid så nspirerande positiv. Det gillar jag. Låter som du har lite vårkänslor också.
Tyckte mig höra varfåglar idag.. Då vet man att man går mot rätt håll av året. Eller hur?
Kram Lena

Chobot sa...

Just beautiful.