måndag 22 oktober 2007

Stockholm några dagar = Bloggpaus

Jag går och lägger mig tidigt i kväll (hmm förhoppningsvis springer jag inte runt och kommer på saker som skall ordnas och fixas halva natten hihi) för jag skall upp halv 5 i morgon bitti. Jag åker till Stockholm (jobbet) och är inte hemma förrän på torsdag kväll. Förhoppningsvis hinner jag springa runt på stan lite efter jobbet och titta i inredningsbutiker..!
Jag kommer titta till er under veckan men har nog ingen möjlighet att lägga in nya inlägg förrän på fredag.
Ha det så bra och NATTI NATTI :)

Foto: Lilla Blanka

22 kommentarer:

faster atta sa...

åååå, nu blir jag allt lite avis! Lyllo dej som får åka till storstaden och kanske shoppa!!!! Ha det så underbart!

kram

Tingeltangel sa...

Hoppas du fick en trevlig vistelse i Stockholm och att du hann med lite mer än bara arbete.

Randi sa...

Så mysigt - du får väl smita iväg en liten stund ... hoppas du hinner med liiiite annat än bara jobb.

Ha en riktigt skön och spännande vecka!

Kajsa sa...

Vilket fint kuddöverdrag du har på bilden.
Ska bli roligt att se om du hunnit med att ta lite kort i stora staden också. Inspiration är alltid välkommet!
Ha det så kul!
Kram
Kajsa

Kathys Home sa...

Hejsan Blanka, ha det trevligt i stan, men ta det nu lugnt..stressa inte upp dig om du inte hinner med alla butiker som du så gärna vill hinna med...:)) vi kanske får se något spännande du sett när du kommer hem...tjingeling kat.

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du får en toppenvecak och hinner med lite mys!!! Är du i gamla stan får du inte missa Sirlig och Himlen runt hörnet.....Vi ses till helgen! Kram!

Goa sa...

"Shop till you drop"...är min hälsning till dig!! Ha det sååå supermysigt i storstan..passa på att fika massor också..:)
Kraaam//Goa

Engsroom sa...

Har varit på en liten blogpaus jag också så nu ska du passa på att ha dig en riktigt härlig sådann su också ha det så bra i Stockholm!
Såg att du varit på sjukhuset också vad obehagligt, hoppas att du mår bättre nu!
kram Ella

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ta det nu så lugnt i Sthlm som det går....vill oxå åka dit.Jag har 2 kusiner där som jag lovat att hälsa på nu i 10 års tid men det blir aldrig av.
Kul med shopping där ...finns ju lite å välja på.
Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du får tid till att gå i lite affärer, det finns ju så många i Sthlm.
Kram
Marie

Anonym sa...

Kul med lite shopping, själv skall jag till Helsingborg på fredag hinner med en snabb shopping!!

Dorthe ♥ sa...

Hoppas att du får en mysig resa trots jobb.
Kram
Dorthe

Nilla sa...

Hoppas du har haft det bra i Stockholm och hunnit shoppat lite.
Kram Pernilla

sabina sa...

Hoppas du har det bra på din jobbresa!

Designe sa...

Vilken härlig kudde på bilden! Hoppas du får en trevlig vistelse i Stockholm och va kul att besöka inredningsbutiker! Kram :)

"M" sa...

Ha så trevligt..och vilken fin kudde du visar på bilden.
Kram "M"

Ljuva ro sa...

Vilken vacker kudde! ha det bra i Sthlm!

Jessan sa...

Ha det underbart!
Kramar Jessan

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad skoj...hoppas att du hinner med massor med butiker o kan visa oss ev inköp sen :).
Kram

Anonym sa...

Oj vad roligt - hoppas du får en riktigt trevlig liten resa!

Nygammalt sa...

Hoppas du får en trevlig resa och att du får chansen att springa runt i lite butiker. Alltid kul när man åker bort.
Kram.

NICOLINAS BONING sa...

Vad kul! Jag och älsklingen här hemma åker dit på fredagmorgon...och jag har också planerat lite shopping när vi är där:-)
Kramar/Birgitta