onsdag 24 oktober 2007

Shopping i huvudstaden

Jaaa! Idag hann jag med lite shopping innan affärerna stängde..! Ni kan inte tro vilken tur jag hade. Jag visste inte vart jag skulle gå så jag bara släntrade in på en tvärgata till Drottninggatan på väg till hotelllet och helt plötsligt stod jag utanför Ambiance! Har ni möjlighet, så gå in där! Hon som jobbar där var jättegullig och sa att nästa vecka kommer de dekorera hela butiken med jultema. I ena rummet skall det gå i "dansk jul" och i det andra i "fransk jul"... Låter ur-mysigt!!!



Foton: Lilla Blanka
Självklart kunde jag inte låta bli att handla lite, fast inte så mycket som jag skulle önska förstås..
Jag visar bilder på inköpen på fredag när jag är hemma igen ;)

17 kommentarer:

Kajsa sa...

Ser fram mot detta.. Du verkar ha det bra.. :)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Kajsa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men du vilken läcker butik!! Ska bli kul å se vad du inhandlat.Ha en fortsatt trevlig Sthlm vecka.
Kram//Pernilla

Handplockat sa...

åååh visst är den butiken LJUVLIG

=)

ha en go torsdag

Randi sa...

Lyckliga stockholmare - både fransk & dansk jul i samma butik! Den butiken skulle jag vilja besöka. Hoppas jag hinner med ett Stockholms-besök innan jul....

Nu gör du oss nyfikna - ser fram emot en bild-rapport ...*ler*

Kram Randi

Anonym sa...

Den butiken är ju heeelt underbar! Vet inte om du läste hos mig när jag varit dit!..det är ju så ljust och fint, behaglig musik och det doftar gott där!..och butiksinnehavaren är jättetrevlig! Va fina bilder du fotat!..när jag var där så var det så regnigt och ruggigt så d var inge kul å fota! Ha det så bra! Kram :)

Ljuva ro sa...

Den butiken verkar så mysig och fin... ska snart till Sthlm så det kanske får bli ett besök där!

Anonym sa...

Låter ju spännande med att dom ska dekorera butiken med både danskjul och franskjul vilket lär bli så vackert.

Trälådan med innehåll skulle jag inte tacka nej emot... hi hi !

Kram Kram
Carina

Färjtorp sa...

Åh så mysigt det ser ut! Jag missade tyvärr detta fina ställe när jag var i Sthlm förra helgen. Vi gick och gick...men kom aldrig fram.
Kul att få se vad du hittat
Kram.

faster atta sa...

Det ska bli jätteroligt att se vad du handlat! Vilken tur att du tog av på just den gatan!!

kram

Solsjö - Under en vind sa...

Ser ut att finnas hur mycket fint som helst!!! Många affärer hann jag med i somras, men den missade jag...var ändå på den gatan....får komma ihåg det till nästa gång! Ska bli kul att se vad du köpt! Kram!

Marie sa...

Den butiken skulle man gärna besöka! Kul att få se vad du köpt!

Vi ska också till Honning & Floras julmarknad. Stämmer så bra så det är samma helg som julmarknaden jag tipsade om. Det blir en fullspäckad helg! Man vill ju gå i en massa butiker också.

Kram Marie

Goa sa...

Och jag hade gärna bytt ut soffan och gått med dig på en sån härlig runda i storstan...med bara massa vill ha känslor...mumsigt!!!
Kram och ha en fantastisk fredag!!
Goa

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad skoj att du hittade dit :). *nyfiken*...undrar vad du köpt ;)?
Får jag länka till dig?
Trevlig helg!
Kram

"M" sa...

Den butiken ser rolig ut...kul att shoppa...ha en trevlig helg.
"M"

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vad nyfiken jag blir på vad du köpt!
Affären är jättemysig, var där tidigare i höstas!
Kram
marie

Skatan sa...

Nu vill jag seeeee : )

Trevlig helg!

Anonym sa...

Shopping och Stockholm är två saker jag längtar efter!
Ha det bra.