lördag 13 juni 2015

Älskade veranda ~ Beloved porch

Jag vet inte hur många timmar vi spenderar på verandan, men det är otaliga. Det är så rofyllt att sitta där bland alla växter med en kopp te eller en bok (eller iPaden) och bara njuta. Ofta äter vi både frukost, lunch och middag där. Alla i familjen trivs därute, även katten och hunden som gärna stjäl en plats i någon av fåtöljerna eller däckstolarna. 





Idag funderade jag på om man kanske skulle ta och ställa dit en järnsäng eller nåt, så kan man krypa upp och ta sig en middagslur om man vill :-)

Kram och hoppas att ni får en fortsatt fin helg!
Mia
-

15 kommentarer:

Vitspets sa...

Låter som en bra ide´ med en Järnsäng
Kram Karina

Jenny sa...

Härligt!!! Underbar plats och en järnsäng vore ju kalas!

Hajan sa...

Det tycker jag låter lite bra, kan vara skönt någon gång


Ha det bra önskar Hajan

Hanna sa...

FÖrstår att du sitter där mycket eftersom där ser så fint ut.
Ha en fin dag!
Hanna

Schwanen- Teich sa...

Liebe Mia,
traumhaft schön sieht es wieder bei dir aus.
Ganz liebe Grüße
Annett

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Så fint och mysigt du har det på verandan. Förstår att ni sitter mycket där. Kram Susanne

Finaste mattan sa...

Så fint du har det! : )

HWIT BLOGG sa...

Förstår verkligen att ni trivs där...jättefint! Ja kanske en skön järnsäng där vore något att ta en tupplur i, åh så härligt!
Önskar dig en GLAD MIDSOMMAR!
Varm sommarkram,
Titti

underbarahem sa...

Låter som en mycket bra ide att ställa dit en järnsäng, både snyggt och mysigt att ta en middagslur. Det är samma här, vår altan är väldigt flitigt använd.
Ha en härlig fortsatt midsommar helg!
Kram Birgitta

ANETTESHUS.COM sa...

For en herlig plass! Sommeren har jo latt vente på seg i år, så nå må sol og varme nytes max! :))

Ha en fin helg!
KLEM
ANETTE

Evelina sa...

Jag förstår att ni tillbringar mycket tid där... Mycket vackert!

Hajan sa...

Glömde bort lilla ELLA ge en liten puss och kram från
Gammelbäggan Hajan

Gail sa...

How lovely to have an outside space to sit and relax...and oh I LOVE your new baby ...I can imagine it will take a while for the cat to come to terms with it's new pet !
Gail x

G:a Affären sa...

Att ni stortrivs där kan jag förstå! Jag brukar säga att under sommaren behöver jag bara verandan, toa, spis och vatten. Nu har jag en järnsäng där och älskar att ligga där och höra på regnet. Först idag hittade jag nyckeln till ytterdörren så nu kanske jag törs övernatta där också!
Din fåtölj gillar jag!
Ha det så gott!
Kramar /Cia

gerry smith sa...

I savor, result in I found just what I was looking for. HD Wallpapers