söndag 16 november 2014

Vinter på verandan ~ Winter on the porch

Idag har jag försökt skapa lite adventsmys på verandan. Jag har bäddat in alla krukor med mossa och så har jag gjort lingonkransar. Jag tycker att de är så dekorativa i all sin enkelhet. Sedan har jag adderat en massa levande ljus, det är ju alltid bra för att öka mysfaktorn, hihi 


Verandan har även fått lite isolerande mattor för att hålla kylan borta, så nu går det bra att sitta där ett tag till :-)

Ha det gott!
Kram
Mia
-

13 kommentarer:

Meta sa...

Vad trevligt det ser ut på din veranda. Sak nog börja lite smått jag med och ta fram ljusslingor och plantera lite. Hämta dikesgranar är det nog dags att göra med.Snön kan komma när som helst nu känns det som.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Carmen Country sa...

Buonasera Lilla Blanka, complimenti !!!le foto che ha postato sono molto belle, gli oggetti scelti insieme danno un tocco di eleganza.
Un cordiale saluto da...Carmen...Milano...Italia

lisashus sa...

Man får verkligen en känsla av advent och jul när man tittar in hos dej!
Så fint det är med naturmaterial i pyntet! Det får bli min melodi också - även i år!
Ha en fin start på veckan!
Kram
LIsa

angie sa...

hallo, mia, ihre dekoration ist sehr schön!!! liebe grüße von angie und einen schönen abend

LantlivsAnette sa...

Men åhhh vad fint du har gjort, i år hann jag inte göra några lingon kransar, de är såå fina. Kraaam Anette

Gabriella sa...

Så fint du gjort det! Blev härligt med mossan:)

Hajan sa...

Åh så fint Du gjort, en Hemtjänst
flicka lovade skaffa mossa åt mig,
hon bor så. Jag blev jätteglad,
så omtänksamt tyckte jag.
Det är lite roligt nu med allt innan Advent. Det går nog aldrig ur en.
ha det bra önskar Hajan

Tracie~MyPetiteMaison sa...

Oh Mia,
How I love your porch and all the pots filled so beautifully with bulbs soon to bloom! I especially love that you've added moss to the pots too, I should try your idea if I can get to the shop on time. Always beautiful here! xoxo

HWIT BLOGG sa...

Ser så mysigt ut och jag gillar verkligen dina krukor...alltid lika kul att kika in till dig!
Ha en fin höstvecka!
Kram Titti

fia sa...

Mycket vackert och så mysigt med missan . Jag ska nog ge mig ut i skog och mark jag med .Mossan är ju fin .
Önskar dig en trevlig vecka .
kram

Drömgården sa...

Snyggt! Du har verkligen öga för stil!

/Kitty

Justine sa...

Beautiful decorations! I love the look of greenery in grey pots:)

โรซ่า sa...

Hello, we have a game to recommend.

ค่ายเกมสล็อต
รีวิวบาคาร่า
ปป-แทงบอล
slot
รีวิว

Thank you for your interest."