söndag 20 april 2014

Tävling ~ Give Away

Vilken fantastisk påskhelg vi har! Det sagolika vädret gör ju att man inte vill gå in utan bara tassa omkring i trädgården eller sitta på terrassen - hela tiden. 

Jag skall strax gå ut och hjälpa Herr Blanka, som vitlaserar altandäcket, men först vill jag bjuda in er till en ny tävling!

Foto:Jotex.se

Foto:Jotex.se

Ni kan vinna ett riktigt fint påslakanset för två i mjukt naturmaterial (50% lin, 50% bomull) från Jotex till ett värde av ca 1000 kr. Två extra örngott medföljer också.

För att delta i tävlingen behöver du bara lämna en vänlig hälsning till detta inlägg senast den 25 april!

Lycka till och ha en fortsatt fin Påsk!
Kram
Mia
-

72 kommentarer:

Camilla sa...

Så roligt med utlottning! Jag är så gärna med! Glad Påsk!

Anneli sa...

Åh, nu kan det väl äntligen vara min tur att vinna!
Hoppas på STOOOOR tur gör jag .
Klart jag är med...........

Kram Anneli

It's me sa...

Happy easter darling !!!...love from me....xxx !

Tinis vita hem sa...

Jag är gärna med i tävlingen!
Oljning av terassdäcket pågår här oxå :)
Önskar dig en god fortsättning på påskhelgen!
kram Tini

Tess - Svengelska Huset sa...

Åh vilken härlig tävling! Självklart vill jag vara med och tävla om detta fina :) Ha en fin fortsättning på påsken och tack för en fin och inspirerande blogg!

Anna Sękulska Fotografia sa...

Wesołych Świąt!:) Cudny komplet, na pewno by się przydał :)
Pozdrawiam :)

Tummelisa sa...

Glad Påsk! Är gärna med och tävlar!
Kram Tummelisa

Anne-Mari sa...

Hej! Vilken fin vinst, klart jag vill vara med! Ha en fin dag ! Anne-Mari

Anonym sa...

Hej!
En fantastiskt tävling, och en underbar vinst!
Hoppas naturligtvis, att Fru Fortuna är med
mig på ett hörn, så håller både mina tummar
och tår! Och till dig, så vill jag önska att du
får en helt ljuvlig fortsättning på denna påsk!
Med god mat, mycket solsken, och härligt
umgänge! Ha det så gott/ Ragna Marie

ragna_marie@hotmail.com

Malin Svensson sa...

Åh, vad fint! Är super gärna med och tävlar! Glad påsk! Kram Malin


malin_s@live.se
http://www.malinsvenzzon.devote.se

Hajan sa...

jag vill gärna vara med i tävlingen. Alltid roligt med tävlingar, och så dyra saker
köper man inte gärna själv.
Lycka till själv med resten av helgen önskar Hajan

Sophia sa...

Så roligt med utlottning och så fin vinst!
Glad Påsk!
/ Sophia

Ellinor sa...

Ja, tack, vill gärna vara med. De ser finfina ut!
/Ellinor

Gunnel Carlsson sa...

En solig Vår/Påskhälsning till dig. Tackar inte nej till denna vinst.
Kram!
rgm.carlsson@live.se

Jennys Vita Villervalla sa...

Hej Mia!
Något av det ljuvligaste som finns är väl att bädda med nya, rena lakan som har fått torka ute på linan i frisk och solig vårluft! Vardagslyx!
Ha en fortsatt fin påskhelg!
Kram
Jenny

Syster vit sa...

Nu har inte våra täcken fått nya lakan på lääääänge så jag hoppas jag vinner :))....dom är så fina.
God fortsättning på Påsken
Kram Liselott

Eddan sa...

Vilken jättefin vinst - jag vill förstås och gärna vara med och prova lyckan :-)!

God fortsättning på påskhelgen!

Kram kram

Anonym sa...

Åh så fin tävling och jag hade ingen aning om att Jotex (och kanske fler postorderföretag) har så fina varor! Tack för en sån fin tävling som jag gärna vill vara med i :)
Ha en fortsatt fin påskhelg
Hälsningar Krista

Meta sa...

Just vad som behövs här på kolonin att sova i.Jag hänger på.
Ha en underbar annandag Påsk.
Kram Meta

Jenny sa...

Jamen jag är så gärna med och tävlar! Ha en fin fortsättning på helgen,

Jenny

VÄLKOMMEN HEM! sa...

OMG!! Vilka fina! Är gärna med, de skulle ju passa så fint här och jag undrade senast idag vilka nya man skulle köpa sig!
Kram och ha en fortsatt fin kväll!
Judita

Carina sa...

Nytt sänglinne vore super att vinna :)
Glad Påsk!
Kram Carina
kattarsel@live.se

balerinaszydełkowanie sa...

50% linen + 50% = 100% cotton HAPPINESS

And then life is beautiful and the sun always shines us

Uściski z Polski przesyła balerinka-Aneta

AnnaK J sa...

Åh, är gärna med. Önskar en fortsatt trevlig Påskhelg. Mvh AnnaKJ

Vita hjärtan sa...

Åhhh, min särbo behöver verkligen nya påslakan! Önskar dig en fortsatt fin påskhelg finaste Lilla Blanka :)

Kram Annemari

Pysselfröken sa...

Vilket vackert påslakanset! Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Glad påsk!
Kram Pysselfröken

M A Friman sa...

Vacker bild, glad påsk!

Riitta-Liisa sa...

Hemkommen från simmarläger och finner en ny tävling hos dig :) Klart att jag vill vara med.
Ha en fortsatt fin Påsk !
Hälsar Riitta

SisustEllen sa...

Så fin vinst<3
Glad Påsk<3
Kram SisustEllen♥

Johanna sa...

Jag är gärna med fina du!

Kram Johanna

elizabeth sa...

What beautiful bedding!

Stolpås Gård sa...

Men vilket inspirerande sovrum! Helt i min smak! Klart man vill vara med och tävla! :)
/Sandra - Stolpås Gård

Anonym sa...

Drömmer om at just jag, skall ha lyckan denna gång. Underbart med nya lakan. H. Mamma Elinor

Anonym sa...

Hej!

Här kommer en solig och vänlig hälsning från västkusten. Jag vill gärna vara med och tävla!

Hälsar Jennie Ottosson (bokanin@hotmail.com)

Anonym sa...

Vackra bilder i din blogg och jag hoppas ha tur i tävlingen :)
Hälsn Kristina

teamnilsson@telia.com

Anci sa...

Jag vill vara med !!
Jag hoppas att din påsk (och veckan) är fortsatt solig och fin.

Kram
Anci

Anci sa...

Jag vill vara med !!
Jag hoppas att din påsk (och veckan) är fortsatt solig och fin.

Kram
Anci

Anonym sa...

Flyttar snart till ett gammalt gathus, skulle vara fint med nya lakan…tusen tack för en inspirerande blogg.

Kram Helene

Ulrikeღ sa...

...wie schön, da mache ich sehr gerne mit bei der süßen Verlosung ღ

liebe Grüße
Ulrike

Anonym sa...

Åh vilka fina påslakan! Vill absolut vara med i utlottningen! Och tusen tack för en inspirerande blogg! :)
Hälsning Amanda

Blizepi@live.se

Helene sa...

Så fin vinst! Visst vill jag också vara med :-)
Ha en härlig afton!
Kram
Heléne

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

O ja. Klart jag är med 👍 kram på dig

Granne med Selma sa...

Här har vi också haft en underbar påsk. Ju äldre jag blir desto mer uppskattar jag påsken till förmån för julen faktiskt :)

Anonym sa...

Hej!
Just hemkommen från påskfirande med mina närmaste - härligt har vi haft det! Har nu plockat in oss efter hemkomsten och nu blir det lite sitt i soffan och lite glass. I väntan på glassen så blev det lite sitt vid datan - tänk vilket avslut på påskfirande om även en vinst skulle falla på min lott - härligt värre vore det!
Kram
ANNA

Mollys sa...

Älskar dessa påslakan, hoppas, hoppas turen är på min sida! Hälsningar Mollys

Sandra sa...

ÅH, vore underbart att få lite nya fräscha bäddset till sovrummet, som inte prioriterats särskilt väl sedan vi flyttade till huset för snart ett år sedan. Att de sedan är otroligt fina är inte fy skamm :) *tar en lott och hoppas på det bästa*

Dronninghuset sa...

hei
åh, så herlig. det hadde vært noe, ja.
håper på lykke og hell denne gang.
ha en fin uke.
klem TOVE

Huset på Backavägen sa...

Jag vill jättegärna vinna påslakanen. Jag har också en utlottning på min blogg där två tavlor lottas ut.

Anonym sa...

Lämnar en hälsning!
❤️
Lillemor Bae
lillemorbae@live.se

PysselPyret sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina lakan/ Pysselpyret

Unknown sa...

Hej!
Jag vill jättegärna var med i utlottningen av de fina lakanen!
//maria.lindberg@samobler.se

Marie Thuresson sa...

Äntligen något som faller mig i smaken, Fick Jotex katalogen och blev blixtförälskad i deras textil
Dessa önskar jag mig! Hoppas solen värmt lika mycket på utsidan som på insidan dessa härliga dagar. NJUUUUT! kram Marie

Veronica sa...


Jag vill gärna vara med och tävla om den fina vinsten!
Önskar dig en fin vecka med sol å värme!
Veronica Ö

Anonym sa...

Oj vad roligt med tävling utan större krav än vänligt inlägg för att delta! Hoppas på tur! Mest önskar jag nytt och fräscht till gäststugan på landet ;-)

Solskenshälsningar från

agnahs@gmail.com

Linnea sa...

Jamen det är klart att man vill vara med och tävla om ett så fint påslakan set. Å tack för en underbar inspirerande blogg.
Kram Linnea

Hemma på Sjuan sa...

Vad kul med utlottning på snygga sängkläder! Klart jag vill vara med på den. Kram Suss

Anonym sa...

Härligt ! Vår och sol , öppna fönster och nya fräscha lakan . Me like ! Kram Sofi

Annas skattkammare sa...

Hej Mia! Så skoj med tävling!
Hoppas du haft en fin påsk!
Kram Anna

Anonym sa...

Vill gärna vara med och vinna de fina påsklakanseten :)

anne.nr1@telia.com

G:a Affären sa...

Jag var först ut för att lämna en kommentar men så tänkte jag att nr 1 inte har tur med sig (förlåt Camilla). Och nu fick jag minsann scrolla ner, hoppas nr 61 för med sig tur!
Skulle bli överlycklig över den fina vinsten! Vilken generös tävling.

Kramar
Cia

marikat sa...

So beautifull and cute! I like your blog, its full of inspiration

Monicajansson sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla om detta överkast.Läser din blogg och gillar den mycket.Du har fina bilder och reportage.kanonbra.hoppas på tur. Vänligen Monica

Anonym sa...

Ulla från Piteå vill gärna vara med. Tack

Anonym sa...

Åh,precis vad vi behöver!
Skulle verkligen vara toppen att få krypa ner i dom...
Kram från Heléne

Anonym sa...

Klart man vill ta chansen att vinna!
Vill också passa på att tacka för en inspirerande blogg med ert vackra hem!
Kram
Britteli, Alingsås
britteli.ekman@telia.com

Anonym sa...

Hej, deltar gärna i utlottningen! En fin och solig vår önskar jag dig! Tuula från Dalarna
ps. Tack för en underbar blogg.

Passagården sa...

Fin blogg och fin vinst! Jag är gärna med och tävlar!
/Therese

ahle sa...

Härligt! Jag är gärna med och tävlar också.
ahlfors(at)suomi24(dot)fi

Monica Hjort sa...

Oj vilken fin tävling, denna måste man vara med i!

Önskar dig en underbar helg. Min kommer bestå utav trädgårdsarbete, kaffe i solen och massa mys med fina lilla familjen! :-)

(epost: monicahjort@hotmail.se)

HWIT BLOGG sa...

Oh vilken kul utlottning! Självklart är jag ute i sista minuten!
Ha en fin helg...
Kram,
Titti

Anonym sa...

For en herlig give away:)
Hadde vært kjempe å vunnet noe sånt:)
Ønsker deg en herlgi helg
Klem Merete