torsdag 20 februari 2014

Vårkänslor ~ Spring

Jag märker att våren börjar närma sig, och det är inte bara de blommande snödropparna under schersminbusken eller tulpanerna runtom i huset som är anledning till det. Jag börjar allt mer tänka på pallkragar, frösådder och pergolabygget som snart skall påbörjas. Den typen av tankar brukar bli vanligare och vanligare i min hjärna ju närmare våren kommer, hihi. 


Hur är det med er, har ni börjat få våren på hjärnan? 

Nu skall jag leta runt på nätet efter en blommig väska till min laptop :-)

Ha en riktigt fin kväll!
Kram
Mia
-

16 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint med tulipanene i den lekre mugga. Flott med den lille skåla og sifonen ved sida av. Fint interiør. :) Nydelig med snøklokkene, fint bilde av dem.

Jeg har også vårtanker. Det er så fint vær om dagen. Mildt og fint, vi har lite snø.

Spennende med pergolaen dere skal bygge! :)

Rummet för välbefinnande sa...

Vårlängtan de luxe 💚💚💚

Meta sa...

Så fräscht och fint med de vita tulpanerna. det är ju känsla det.
Jodå här surrar allt i huvudet av vad jag skall så och sätta. Fixa 8kant till kryddorna osv
Ha en fin morgondag
Kram Meta

Gabriella sa...

Härliga bilder, det ser verkligen vårigt ut. Än är jag faktiskt inte less på vintern, men mina tulpanbuketter vill jag allt ha varje fredag:)
Kram

Monika sa...

Hej Mia!

Idag har jag fått den fina vinsten från Jotex. Jättekul! Så fina saker!

Så vackert med blommande snödroppar.

Mys & Må!

Frida sa...

Vilka vackra bilder. Visst är det härligt med lite vårtecken, snödropparna har tittat upp här också :)
Kram Frida

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fint !
Härligt med vår känslorna!
Det är fint med alla årstiderna.
Önskar dig en fin helg !
Kram

Anci sa...

Nu börjar jag i alla fall se våren efter besöket på din fina blogg ! Jag blir glad av dina blommor och din byrå :)

Kramar
Anci

hemelswitwonenmetbrocante sa...

Nice photos! And yes, spring is in the air! I always start changing things in my house this time of the year! Have a nice weekend,
Bertha

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder...
Och underbart med att det faktiskt bara går dit vi vill, mot vår och värme :)
Ha en skön kväll.
Kram
Jessica

Rose Garden Malevik sa...

Heeeeeeeej SuperDuperMia
jamenvisst är det Vårkänslor i överflöd här.. helt underbart :)
Hoppas allt e väl med dig.
å missa nu inte.....

SATURDAY SHOW OFF


de e kul att vara med :)
Välkommen
HåkanBråkan

HWIT BLOGG sa...

Här på Öland har vi 2 säkra vårtecken redan! Snödroppar och lärkan! Det räcker långt...
Önskar dig den bästa av helger!
Varm kram,
Titti

Hajan sa...

Det var ett riktigt vår reportage ifrån dig, En önskan om Vår
i varje fall.
jag törs nästan inte tänka tanken,
för då är det massor med snö som kommer igen.

Unknown sa...

Hej hej
kul att hitta din fina blogg!

Ha en fin kväll!

Kram
Lotta

Camilla sa...

Nu är det dags att sprida glädje! Din underbara blogg har fått en Sunshine award av mej, läs mera om det på min blogg (http://ljuvligaste.blogspot.fi)!

Jacqui sa...

We still await Spring here in England, but I see a few daffodils shining their yellow heads, also some blossom in the trees. Cannot wait to get into the garden and update my home,
Blessings
Jacqui