lördag 14 mars 2015

Rosa ranunkler ~ Pink ranunculus

Det känns verkligen som våren är här nu. Solen värmer, fåglarna sjunger och överallt knoppas det!

När våren väl kommit går det väldigt fort, tycker jag. Redan börjar snödropparna blomma över, och så är det dags för nästa vårtecken.

Jag är inte någon "rosa" människa, men de senaste veckorna har jag fått dille på just rosa. 


Vid te-hörnan i köket står några blekrosa ranukler och jag blir glad bara jag ser dem :)

Han en riktigt fin helg!
Kram
Mia
-

13 kommentarer:

angie sa...

se blommorna i vasen och vanlig bakgrund fantastiskt !!! en vacker helg önskar angie från Tyskland

lille weiß sa...

Very nice Pictures.
Have a nice Weekend

Monika fram Tyskland

HWIT BLOGG sa...

Det är våren kära du...pasteller och sköna färger! Underbar bild också...
Varm kram till dig,
Titti

Meta sa...

Ranunkler är verkligen en favorit blomma. Njuter av dina bilder
Ha en fin lördagskväll
Kram Meta

Gabriella sa...

Så vacker bukett, ljuvliga ranunkler!:)
Kram

Petite Michelle Louise sa...

This is just so lovely!

Anci sa...

Så fint det är !
Jag har också blivit förälskad i rosa :)

Ha en fin söndag !

Kramar
Anci

welovefur sa...

Wooow! I love your blog. I hope you will like mine

http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

http://www.welovefur.com

Hanna sa...

underbar vår bild
Hanna

LantlivsAnette sa...

Jaaa rosa är ju bara sååå himla fint, jag blir alltid så sugen på rosa på våren ..och nu till påsk har jag rosa ägg...Kraaam Anette

LOPPISLIV sa...

Rosa är ju så sött, jag är inte heller någon rosa person egentligen, men om våren blir jag sugen på denna söta pastell nyans :-)
Kraaaaam P

Robin Johnson sa...

simply gorgeous!

Des guirlandes sa...

Lovely picture. I am fond of pink and blue!
kram!
Barry