lördag 31 januari 2015

Rosa drömmar och vinter ~ Pink dreams and winter

Precis när jag trodde att våren fanns där precis runt hörnet, snödropparna hade börjat blomma och ljuset hade kommit tillbaka... kom vintern! Plötsligt över en natt var allt täckt av nästan 10 cm snö.


Det gäller att lära sig uppskatta det som är, även om det kanske inte är vad man tänkt sig. 

Så nu passar jag på att njuta av snön, som jag måste erkänna är fantastiskt vacker..! Vi får se hur länge den varar. Mycket har redan töat bort.

Så här såg i alla fall utsikten från min kontorsstol på jobbet ut igår :-)



Jag önskar er en riktigt fin helg! Tack för att ni kikar in här, och tack för alla snälla hälsningar! 

Jag skäms för att jag är så dålig på att svara, men jag vill att ni skall veta att jag uppskattar era kommentarer jättemycket!

Kram
Mia
-

13 kommentarer:

AnaCristina sa...

In my city temperature are 38º C!

good weekend!
★  *  ★ ★* * ☆  ★ ★* *★

Meta sa...

dina bilder så fina, nu längtar efter våren
här är det mer regn än snö.
Ha en fin helg
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Åh så vackert...både dina blommor och din utsikt! Härligt!
Varm kram från en gråtrist ö och Titti

Monique sa...

Wonderful pictures!
kisses from Italy! :-)
Monique

Annas skattkammare sa...

Underbara bilder! Visst ser man fram emot vår men jag är inte riktigt färdig med vintern ännu, gårdagens väder var ju underbart! Sol snö och ett par minusgrader. Önskar en toppen kväll!
Kram Anna

Merja sa...

Så vackra bilder du visar!
Ha en bra dag

Anci sa...

Så underbara rosa bilder !! Jag har ju blivit lite rosig på äldre dar :)

Kram
Anci

john sa...

wow 10 inches is a lot of snow ! looks so beautiful ...stay warm and cosy ...Gail x

elelia sa...

beautiful view

boy sa...

This is my blog. Click here.
เขย่าลูกเต๋า เล่นไฮโลออนไลน์ ดีที่สุดได้เงินจริง

หวยเด็ดหวยดัง sa...

I will be looking forward to your next post. Thank you
โตเป็นหนุ่มแล้ว ปุณณ์ ปุณณกันต์ ลูกชายนุสบา

โรซ่า sa...

Hello, we have a game to recommend.

สูตรแทงบอลสูงต่ํา
วิธีแทงบอลออนไลน์
ตารางบาคาร่า
บอลสเต็ปออนไลน์
สูตรบาคาร่าฟรี2021

Thank you for your interest."

โรซ่า sa...

Hello, we have a game to recommend.

ค่ายเกมสล็อต
รีวิวบาคาร่า
ปป-แทงบอล
slot
รีวิว

Thank you for your interest."