söndag 21 december 2014

Lite jul ~ A little bit of Christmas

Idag var det en underbart vacker morgon, så krispigt ljus och frisk! Solsken och frost skapade skön julstämning.

Jag satt ute på verandan, på fårskinnsfällarna och drack min varma morgondrink (pressad citron i hett vatten), och Herr Blanka var ute på en lång tur runt sjön på sin mountainbike.


Lite mer julpynt har kommit fram, några julkulor under en glaskupa och lite silverfärgat pynt hamnade i fikonträdet, hihi. Det sistnämnda får jag visa en annan dag :-)

Jag önskar er en riktigt fin fjärde advent!
Kram
Mia
-

10 kommentarer:

Anci sa...

Åh, vad fint det är här ! Här får jag julstämning :)

Kram
Anci

HWIT BLOGG sa...

Låter som en riktigt skön dag...
Här på Öland är det grått och dystert, ingen större julfeeling om man säger så!
Kram Titti

Meta sa...

Låter mysigt med en sån morgon. Det är några dagar kvar så här har nästan inget pynt kommit fram än.
Ha det gott till Jul
Kram Meta

Norregård sa...

Lovely....<3

Kram Malin

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint du har pyntat !! Snart är det jul...himmel vad fort det har gått...Kraaam Anette

Rié | Portobello Design Blog sa...

A beautiful and inspiring blog! Merry Christmas! Rié

LissasVita sa...

En skön jul önskas av mig...till dig!! Kramen Lisbeth

kopi.J sa...

WOW! I Love it...
and i thing thats good for you >>

ENTERTAINMENT ติช่า The Face สวยฟาด!
Thank you!

edok69 sa...

I will be looking forward to your next post. Thank you
บอลสเต็ป บอลเดี่ยว บอลสด "

โรซ่า sa...

Hello, we have a game to recommend.

ค่ายเกมสล็อต
รีวิวบาคาร่า
ปป-แทงบอล
slot
รีวิว

Thank you for your interest."