söndag 28 september 2014

Kök ~ Kitchen

Vilken härlig höstsöndag! 15 grader varmt och ljust och skönt.
Jag har än så länge tillbringat dagen inomhus, men skall precis ta på mig och ge mig ut i trädgården för lite höstsysslor.
Jag har flera medelhavsträd och krukor som jag tror att det är bäst att flytta in. Frosten har ju en tendens att komma när man minst anar det.

I köket har en ny ljusslinga fått flytta in. Den är batteridriven och kommer från Knorkan, och skapar mysstämning på vitrinskåpet. Den är väldigt diskret och samtidigt väldigt anpassningsbar, då dioderna sitter direkt på en tunn metalltråd. 


Ha en fortsatt fin söndag!
Kram
Mia
-

14 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin, och så bra med batteri så man slipper krångla med sladdar som aldrig räcker till.
Ha en fin höstsöndag
Kramar/AM

Anonym sa...

Det är perfekt med batteri!
Med några lampor som är lika med mycket vackrare i de mörkare årstid.
Hjärtliga hälsningar
Kerstin

Hajan sa...

Så vackra ord och så vackra bilder.

Paqui Galán sa...

Me gusta mucho ♥

angie sa...

ihre küche ist sehr schön!!! liebe grüße von angie aus deutschland

LOPPISLIV sa...

Vad bra med en batteridriven ljuslinga, toppen!! Tack för tipset :)) Så fint i ditt kök Mia!! Kraaam Paula

Unknown sa...

Wonderful pictures from your kitchen!
Have a nice evening!
Greetings from Austria!
Steffi

Johanna sa...

Hej Mia! På min blogg kan du se vart hyllan jag köpte av dig på Loppis de Lux kommer få en plats. Tack för det fyndet:)

Ditt kök är fantastiskt!

Ha en fin start på denna nya vecka.

Kramar Johanna/Vardagskärlek

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Mia !

Så fint du har det.
Hoppas att allt är väl med dig .
Ha en fin vecka ! Kram

Brit sa...

Such a beautiful kitchen !

Ida Söderblom sa...

Så fint! Mycket vackert porslin :) Har också en sådan slinga från knorkan..hur fin som helst lyser så vacker om kvällarna :) Inga sladdar och skit ;) ha en trevlig dag!! KRAM

HWIT BLOGG sa...

Himmel så mycket vackert porslin...
Önskar dig en skön och härlig helg!
Kram Titti

Unknown sa...

Really, really love it! <3

โรซ่า sa...

Hello, we have a game to recommend.

ค่ายเกมสล็อต
รีวิวบาคาร่า
ปป-แทงบอล
slot
รีวิว

Thank you for your interest."